Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dödö unohtuu aamulla. Tilanne illalla?

Vierailija
01.06.2020 |

Onko paha vai eikö huomaa eroa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa jo tunnin päästä :-( 

Vierailija
2/7 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä dödöä, en oo käyttänyt vuosiin tai ehkä jopa vuosikymmeniin. Haisen hieltä, jos en oo käynyt illalla suihkussa tai jos ensin hikoilen (eli siis teen kyllin rasittavan suorituksen, että alan hiota), hiki kuivuu ja sitten hikoilen uudestaan myöhemmin. Käytän pelkkää kookosöljyä kainaloissa. Hikoan myös määrällisesti vähän, mulle ei tule hikiläiskiä paitojen kainaloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilin liikaa aikaisemmin, mutta sitten opettelin käyttämään 24h antiperspiranttia oikein. Sitä ei kuulu laittaa aamuin illoin vaan kerran vuorokaudessa. Itse olen iltasuihkuttelija (yleensä liikunnan jälkeen pitää käydä pesulla, petiin on kiva mennä puhtaana enkä kestä kastumista vastaheränneenä) ja laitan dödöä illalla. Kun lopetin sen käyttämisen lisäksi aamuisin, tapahtui ihme ja kainalot märkänä -päivät loppuivat.

Vierailija
4/7 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisen kuin rankkitynnyri  yleensä jo tunnin päästä, ehkä jopa aikaisemmin.

Vierailija
5/7 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain toinen kainaloni haiskahtaa hielle illalla jos unohdan dödön, outoa.

Vierailija
6/7 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoilin liikaa aikaisemmin, mutta sitten opettelin käyttämään 24h antiperspiranttia oikein. Sitä ei kuulu laittaa aamuin illoin vaan kerran vuorokaudessa. Itse olen iltasuihkuttelija (yleensä liikunnan jälkeen pitää käydä pesulla, petiin on kiva mennä puhtaana enkä kestä kastumista vastaheränneenä) ja laitan dödöä illalla. Kun lopetin sen käyttämisen lisäksi aamuisin, tapahtui ihme ja kainalot märkänä -päivät loppuivat.

Antiperspirantit pitääkin laittaa illalla. Se lähtee vaikuttamaan paremmin levon aikana. Jos sen laittaa vain aamulla se ei toimi niin kuin pitäisi.

Vierailija
7/7 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tuossa korona-ajan alussa olla kuukauden ilman dödöä ja kyllähän sitä usein huomasin, että käytölle oin syynsä. Ei aina, mutta jos vähänkään tuli kuuma tai hiki, niin juu huomasi eron.