Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa selluliitti nyt kesällä taas :(

Vierailija
31.05.2020 |

Hitto. Kun ei tälle mitään näköjään voi! Kauhean näköiset jalat ja käsivarret jne. Oon ennen ollut itsevarmempi, mut nyt on ollut muitakin vastoinkäymisiä ja tuntuu, että kaikki johtuu ulkonäöstä (rumuudesta). Neuvoja? Muiden kokemuksia? En haluis lukea ikäviä kommentteja kun on tosi kauhea olo muutenki... Ikä ei tuo itsevarmuutta mulle ainakaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään lohdutuksen sanoja...? 😢

Ap

Vierailija
2/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lohduttaako tää sua, mutta voin kertoa, että on tällaisella hoikalla ei-selluliittisellakin huolensa. Mulla on pitkät, ohuehkot kädet, joissa verisuonet risteilee pinnalla. Vaikka lihoisin, niin suonet silti pinnassa - rakenteellinen juttu. Näyttää ihan hirveeltä. Samoin jaloissa iho on ohut ja lähes läpikuultava, suonet risteilee kuin pakanamaan kartta. Kun en asialle mitään voi niin koitan käyttää pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita tai hameita, niin viileitä ja väljiä kuin löydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisillä paikoilla vai ihan kotonkin?

Vaatetuksella saan itse hyin peittoon paikkoja. Tietyt kikat on joka kesä samat mulla. 😊

Vierailija
4/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kuinka paljon tukikudosta rasvakudoksesi seassa on. Ajattele ihoasi kauniin moniuloitteisena.

Vierailija
5/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pukeutuminen se vaikeus, käy ihmeessä maksuttomassa puk.neuvonnassa ja osta joku yksi ihana vaate edes.

Vierailija
6/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa myös. Kyllä sitä kesän mittaan karaistuu, eikä muut niihin niin paljoa huomiota kiinitä kuin itse. Yritä kestää.

Vierailija
7/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, raivostuttaa. Olen hoikka ja silti reidet löllyää. Keksittäispä nyt jo joku toimiva hoito.

Vierailija
8/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko rasvaprosentti?

Vierailija
9/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, selluhan on sellainen aika normaali pieni virhe.  Kaikilla vähän sitä on ja siitä on sitten kiva naisten pukkarissa  avatua vertaistukihengessä. Itsellä on sitä verrattain vähän, mutta sen sijaan kaikenlaista muuta itseä häiritsevää kauneushuolta senkin edestä. Omat kauneuspoikkeamat vaan on sellasia epätavallisempia joista ei niin tule juteltua. Ei auta kuin koittaa ohittaa "epäkohdat" ja kehittää rentoutta, empatiaa, kuntoa jne iloa tuottavia ominaisuuksia itsessään.

Vierailija
10/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljonko rasvaprosentti?

Laihdutuksen myötä tullut enemmän esiin. Olen.normaalipainoinen. Mikään fitness-juttu ei kiinnosta. Olisin ennemmin lihava ja selluliititon kuin tällainen.

Ap

Vierailija
11/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin estynyt, että en muutenkaan käyttäisi pakarashortseja tai ilman sukkiksia minihametta. On niitä kivoja vaatteita muitakin. T. Alipaino ja selluakin

Vierailija
12/17 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, selluhan on sellainen aika normaali pieni virhe.  Kaikilla vähän sitä on ja siitä on sitten kiva naisten pukkarissa  avatua vertaistukihengessä. Itsellä on sitä verrattain vähän, mutta sen sijaan kaikenlaista muuta itseä häiritsevää kauneushuolta senkin edestä. Omat kauneuspoikkeamat vaan on sellasia epätavallisempia joista ei niin tule juteltua. Ei auta kuin koittaa ohittaa "epäkohdat" ja kehittää rentoutta, empatiaa, kuntoa jne iloa tuottavia ominaisuuksia itsessään.

Juu, mutta kun toisilla se ei ole mikään "normaali pieni virhe", vaan olet käytännössä pelkkää selluliittia. Perseestä pohkeisiin pelkkää suurikokoista muhkuraa sekä käsivarret saman näköiset. Minä liikun säännöllisesti sekä minulla on aika kiinteät reidet, takapuoli. Käsivarret ovat aika lihaksikkaat. Silti minulla on järkyttävä määrä selluliittia. Käsivarsissani en jaksa niistä välittää, mutta jalkojani en näytä kenellekään, vaan käytän aina maxipituisia hameita tai 3/4-lahkeisia housuja, en IKINÄ shortseja. Muistan, kun yläasteella alkoi ensimmäiset muhkurat tulla, vaikka painoin reilu 50kg. Laihuudestani huolimatta selluliitin määrä kasvoi ja kasvoi enkä enää näe itsessäni muuta, etenkään auringonvalossa.

N32

Vierailija
13/17 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein toivon kylmää ja sateista kesää, kun hävettää omat läskit niin paljon.  En ole käyttänyt shortseja tai edes midi-pituisia hameita vuosikausiin, vaan pitää olla maxipituus.  Nilkatkin ovat niin löllöt ja rumat, että itkettää.  En kehtaa myöskään pitää edes lyhythihaista paitaa, kun käsivarret koko pituudelta läskit.

Syön keto-ruokavaliota sitten helmikuun ja urheilen viisi kertaa viikossa, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan.  Tsemppaan ja tsemppaan, mutta taas kesä jolloin haluan vain piilotella poissa ihmisten ilmoilta.

Itkettää.

Vierailija
14/17 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voisin sanoa että suurimmaksi osaksi se taitaa teitä itseänne. Ei me välitetä. Kivaa kesää kaikille.

Vierailija
15/17 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien koko?

Vierailija
16/17 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva jakoon että nähdään onko oikeasti mitään ongelmaa.

Vierailija
17/17 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, 95% naisista on selluliittia. Ei sitä voi kun hyväksyä. Älä tuijota itseäsi peilistä jos se niin häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi