166cm ja 58 kg - siis "hoikka"...!?
Näin erään tuttavani epikriisin (itse siis näytti sen minulle kun oli käynyt terveystarkastuksessa). Sairaanhoitaja oli hänet laittanut puntariin ja epikriisissä kuvaili, että " hoikka nainen". Ei ehkä ihan oikea kuvaus. Hoitsu varmaan oli itse joku satakiloinen "norsu"...
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Näin erään tuttavani epikriisin (itse siis näytti sen minulle kun oli käynyt terveystarkastuksessa). Sairaanhoitaja oli hänet laittanut puntariin ja epikriisissä kuvaili, että " hoikka nainen". Ei ehkä ihan oikea kuvaus. Hoitsu varmaan oli itse joku satakiloinen "norsu"...
BMI 21. Pikemminkin hoikka.
Ap.lla on varmaan anoreksia niminen psyykkinen sairaus eli näkee itsensä lihavana, vaikka on hoikka. Jos laihtuisi niin olisi näivettynty nahka vaan.
Mä olen aikalailla noissa mitoissa ja kyllä mua on useampi ihminen kutsunut hoikaksi.
Mutta sun ei tarvi kutsua, jos et halua!
Oon 160 cm ja 55 kiloa ja mua sanotaan laihaksi.
Nykyään ihmiset on niin pullukoita että entinen tuhti on nykyään hoikka.
Mutta yleensä jos paino on pituus miinus 110 niin kyllä se hoikka on.
Palstastandardin mukaan kaikki alle 100 kiloiset ovat sopusuhtaisia. Kaikki alle 150 kiloiset ovat muodokkaita. Vasta 200 kg:n haamurajaa kolkuteltaessa saatetaan myöntää, että se päivän kolmas juustokakku ei ollutkaan ehkä maailman paras idea ja pikkuisen voisi joskus laihduttaa jos jaksaa (mutta ei jaksa koska miehiä vartenhan ei tehdä mitään).
Mulle lääkäri sanoi, ettei tuosta sitten enää yhtään alemmas. Höm... sama paino ollut kyllä jo 2,5 vuotta. :D
Minusta lääkäri on kirjoittanut epikriisiin että olisin hoikka kun olin 165/62. Olen nyt ainakin 5 vuotta painanut 73-74 kg ja vieläkään kukaan lääkäri ei ole ulkonäön perusteella tajunnut että olen ylipainoinen.
AP, vähån tsemppiä nyt. Hoitsut ei tee epikriisejä😁
Mikä hitto sua vaivaa ap??