Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo kysymys rinnoista

Vierailija
31.05.2020 |

Minulla on kaksi lääkettä jotka sivuoireina voivat aiheuttaa rintojen kasvua. Millaista se kipu on kun rinnat kasvaa? Itselläni rinnan iho on arka ja sellainen poltteleva tunne kun painaa hieman kirvelee.
Joo olen mies mutta manboobsit on tulleet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa jos joku nainen vastaisi?

Vierailija
2/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kivulias paineen tunne se enimmäkseen on, ja jos ei pidä rintsikoita, se kipu on sietämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineen tunne.

Vierailija
4/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kivulias paineen tunne se enimmäkseen on, ja jos ei pidä rintsikoita, se kipu on sietämätön.

No kohta kai joudun ostamaan rintaliivit.  :( Neuroleptejä syönyt ja rinnat on arat. Ihan t-paidan laittamisen tuntee sellaisena kirvelevänä tunteena.

Ja pidetään tämä aihe siistinä?

Vierailija
5/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ovat rinnat kasvaneet aikuisiällä, olen tosin nainen. Minulla se on ilmennyt lähinnä kutinana ja epämiellyttävänä kihelmöintinä, sellaista kutinaa syvällä kudoksissa. Sama tunne tulee myös kun rinnat turpoavat esim. kuukautisten aikaan. Rinnat myös särkevät silloin tällöin, mutta sitä en ole yhdistänyt niiden kasvamiseen, vaan ylipäätään niiden suureen kokoon.

Vierailija
6/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin ovat rinnat kasvaneet aikuisiällä, olen tosin nainen. Minulla se on ilmennyt lähinnä kutinana ja epämiellyttävänä kihelmöintinä, sellaista kutinaa syvällä kudoksissa. Sama tunne tulee myös kun rinnat turpoavat esim. kuukautisten aikaan. Rinnat myös särkevät silloin tällöin, mutta sitä en ole yhdistänyt niiden kasvamiseen, vaan ylipäätään niiden suureen kokoon.

Minulla on polttelua ja kirvelyä. Kun tunnustelen omia rintoja niin niissä on sellaista napakkaa ainesta mukana.

Vierailija
7/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on polttelua ja kirvelyä. Kun tunnustelen omia rintoja niin niissä on sellaista napakkaa ainesta mukana.

AP kirjoitti.

Vierailija
8/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittiinkin jo paineen tunne ja kipu syvällä kudoksissa. Itselläni on aina sellaista ennen kuukautisia, rinnat pingottavat ja suurenevat ja tulevat kovemmiksi. Joskus on myös viiltävää kipua, minkä lääkäri sanoi johtuvan hormoneista, kun kävin viiltelyn takia mammografiassa. 

Hieman erilaista kuin sinun rintakipusi siis, iho ei arista eikä polttele. Ehkä kannattaisi kysyä lääkäriltä noista oireista voiko niitä jotenkin helpottaa. Lämpimät kääreet pyyhkeestä tulisi mieleen, voisiko sitä kokeilla?

Vierailija
9/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainittiinkin jo paineen tunne ja kipu syvällä kudoksissa. Itselläni on aina sellaista ennen kuukautisia, rinnat pingottavat ja suurenevat ja tulevat kovemmiksi. Joskus on myös viiltävää kipua, minkä lääkäri sanoi johtuvan hormoneista, kun kävin viiltelyn takia mammografiassa. 

Hieman erilaista kuin sinun rintakipusi siis, iho ei arista eikä polttele. Ehkä kannattaisi kysyä lääkäriltä noista oireista voiko niitä jotenkin helpottaa. Lämpimät kääreet pyyhkeestä tulisi mieleen, voisiko sitä kokeilla?

Sanoin perjantaina sairaanhoitajalle minun oireista. Käyn psykiatrisen sairaanhoitajan luona ja ensi viikolla tapaan lääkärin.

Vierailija
10/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihlovaa kipua, kun rintarauhaset täyttyvät nesteestä hormonaalisen kierron mukaan. Mulla varmaan mastopatiaa?

Vierailija
11/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihlovaa kipua, kun rintarauhaset täyttyvät nesteestä hormonaalisen kierron mukaan. Mulla varmaan mastopatiaa?

AP tässä

Minulla ei ole tullut mitään nestettä siis maitoa. Mutta kuulemma sekin on mahdollista neurolepteillä mitä syön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi