Olenko mustasukkainen turhaan miehelleni
Mies siis tapaa ihan oikeasta syystä edellistä kumppaniaan, jota en tässä enempää avaa. Ovat hyvin lyhyitä tapaamisia tietääkseni hänen luonaan.
Hyvin harvoin siis, eikä ole tietoni mukaan tekemisissä muutoin hänen kanssaan eikä exää kiinnosta kuulema.
Jotenkin vain tunnen mustasukkaisuutta siitä, että en aina tiedä millon ovat olleet yhteydessä. En viitsisi alkaa kuitenkaan vaatimaan tietoja ja olemaan se hullu akka, joka on mustis ilman pätevää syytä ja epäilystä mistään.
Kommentit (27)
miesmiesmies kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä, että kertomasi perusteella ei ole syytä pelätä mitään, mutta siinä mielessä et, että kertoo sinulla olevan voimakkaita tunteita miestäsi kohtaan eli rakastat. Ellei kyse sitten ole ns. negatiivisesta mustasukkaisuudesta eli sellaisesta, joka vaikuttaa negatiivisesti parisuhteeseen ja omaan olotilaan sekä jaksamiseen. Pieni mustistelu on tervettä.
Samaa mieltä. ☝️
En tykkäisi, jos mies ramppaisi eksän luona eikä kertoisi asiasta. Ihmetyttää, että mikä on tällainen syy muu kuin lapset? Ja jos lapsista on kyse, niin siitä eksästä ei vain pääse eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa etten keksi miksi olisi pakko tavata eksää, kun ilmeisesti yhteisistä lapsistakaan ei ole kyse.
No voihan syitä olla monia, ihan arkisiakin.
Niinkuin vaikka esim?
Hän on ex. Jos jollekin, niin nimenomaan eksille on yleensä täysin turhaa olla mustasukkainen. En itse enää edes ymmärrä, miksi olen voinut aikoinaan eksiini rakastua ja ajatuskin, että haluaisin heidän kanssaan tällä hetkellä mitään enempää kuin kohteliaan ystävälliset välit, on ihan mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ex. Jos jollekin, niin nimenomaan eksille on yleensä täysin turhaa olla mustasukkainen. En itse enää edes ymmärrä, miksi olen voinut aikoinaan eksiini rakastua ja ajatuskin, että haluaisin heidän kanssaan tällä hetkellä mitään enempää kuin kohteliaan ystävälliset välit, on ihan mahdoton.
Kaverini ex oli hyvissä väleissä exänsä kanssa. Kun erosivat kaverin aloitteesta menivät nämä uudestaan kimppaan. Vaikka sinä et tuntisi mitään vetoa exiisi niin monet muut tuntevat.
No voihan syitä olla monia, ihan arkisiakin.