Kunnioituksen vaatiminen
Millä oikeudella kukaan vaatii esim. minulta kunnioitusta? Suurin osa ihmisistä ei ole kunnioituksen arvoisia.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua olla kanssasi tekemisissä, toivovat ainoastaan, että noudatat normaaleja käytöstapoja.
Ei vaan nimenomaan vaativat kunnioitusta. Se hämmentää.
Hyvät käytöstavat olisi hyvä omata, tai edes jonkunlaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua olla kanssasi tekemisissä, toivovat ainoastaan, että noudatat normaaleja käytöstapoja.
Ei vaan nimenomaan vaativat kunnioitusta. Se hämmentää.
No, ilmeisesti olet peruskäytöstavoiltasi todella törkeä. -eri
Mitä te nyt paasaatte käytöstavoista kun aloittaja puhuu kunnioituksen vaatimisesta? Oletteko hölmöjä?
Jos kunnioittaa edes omaa perhettään se riittää. Ei kukaan ketään muuten kunnioita, raha se on mikä puhuu. Ja oma etu, mikä taas liittyy aina loppujen lopuksi rahaan. Se on ainut jolla on väliä, jos ei tätä näe on ehkä trumpin vastustaja. Koska yhteisössä kuuluu olla sitä mieltä. Miksei espoolaiset asu idässä vaikka halvempaa? Minä tiiän miksi, olen realisti. Oma napa on se mikä määrää, ei sun tarvi ketään kunnioittaa. Vuosi on 2020
Kunnioitus ja käytöstavat kulkevat käsi kädessä
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus ja käytöstavat kulkevat käsi kädessä
Ei ole sama asia. Kunnioitus ansaitaan, mutta hyvä käytös pitäisi olla itsestäänselvyys.
Itselleni on täysi mysteeri, miksi niin moni sekoittaa kunnioituksen ja käytöstavat. Kunnioitus ei ole itsestäänselvyys. Jotta ansaitsen jonkun toisen kunnioituksen, täytyy minun tehdä joku teko tai omata jokin ominaisuus, joka herättää toisessa kunnioituksen tunteen. Sitä ei voi pakottaa. Kohtelias ja huomaavainen täytyy aina yrittää olla kanssaihmisiä kohtaan, koska se on elinehto rakentavan sosiaalisen dynamiikan ja ihmisten hyvinvoinnin kannalta. Sillä ei tosin ole mitään tekemistä kunnioituksen kanssa.
Kunnioitusta ei koskaan saa vaatimalla, vaan sen voi saada ainoastaan ansaitsemalla! Kunnioitusta vaativat ihmiset ovat ihmissaastaa!
Et ole millään tavalla kiinnostava, joten jätä ihmiset rauhaan.