Muita, joilla alkaa huomenna (kesä)työt ja jännittää?
Argh, miten se jännittääkin niin paljon. 5.30 herätys. Tämä päivä mennyt ja tulee menemään ihan omissa ajatuksissa jotenkin. Miksi ei vaan voisi olla rento ja itsevarma. 🙄
Kommentit (10)
Ihan vaan kauppaan olen menossa töihin. Jospa se siitä lähtee! :D
Ap
Huomenna alkaa kesätyöt koulutuksen merkeissä. Vähän taas jännittää, vaikka jo kolmas kesä puistossa. Ja onhan siellä nyt uusi laite opeteltavana 🎢😃
Joo, huomenna alkaa lyhyt sijaisuus. Ensimmäistä kertaa oman alan hommia. Jännittää aivan kamalasti. Tuntuu, etten tiedä mistään mitään ja kaikki ajattelevat, että olen vain tiellä. Huoh...
Jospa ensimmäisen päivän jälkeen alkaa vähän helpottamaan. Toivottavasti saisi edes hiukan nukuttua kumminkin. 😬
Keskiviikkona vasta. Jännittää. Osaan kyllä jo työt, mutta en ole koskaan ennen ollut siellä missä aloitan keskiviikkona. Huomenna haen työvaatteet ja muut tarvikkeet ja allekirjoitan sopimuksen ja saan neljän viikon työlistan.
Tsemppiä kaikille! Varmasti jo ensimmäisten päivien jälkeen alkaa tulla tutuksi asiat ja lopulta huomaa, että kaikki on mennytkin aivan hyvin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomenna alkaa lyhyt sijaisuus. Ensimmäistä kertaa oman alan hommia. Jännittää aivan kamalasti. Tuntuu, etten tiedä mistään mitään ja kaikki ajattelevat, että olen vain tiellä. Huoh...
Jospa ensimmäisen päivän jälkeen alkaa vähän helpottamaan. Toivottavasti saisi edes hiukan nukuttua kumminkin. 😬
Niinhän se on ollut jokaisella joskus se ensimmäinen päivä. Kuuntelet ohjeita, olet kiinnostunut, uskallat kysyä. Siinä tärkeimmät ohjeet.
Varmimmat tavat olla ärsyttävä perehdytettävä on jättää ohjeet kuuntelematta, osoittaa kiinnostuksenpuutteensa ja jättää kysymättä, vaikka ei tiedä. Jos et sorru niihin, niin hyvin se menee.
Mä olen ihan varautunut, että ensi yönä ei tule uni helpolla, mutta en aio stressaantua siitä. Seuraavana yönä sitten jo nukuttaa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on ollut jokaisella joskus se ensimmäinen päivä. Kuuntelet ohjeita, olet kiinnostunut, uskallat kysyä. Siinä tärkeimmät ohjeet.
Varmimmat tavat olla ärsyttävä perehdytettävä on jättää ohjeet kuuntelematta, osoittaa kiinnostuksenpuutteensa ja jättää kysymättä, vaikka ei tiedä. Jos et sorru niihin, niin hyvin se menee.
Kiitos! 🙏
- 5
Mukavaa, siitä se lähtee! Millaista työtä menet tekemään?