Mitä mieltä oisko mahdollista löytää mies näillä ”spekseillä”?
-25-30v.
- ylipainoinen 169cm ja 103kg
- mt-ongelmia, mutta ei sillätavalla vakavia että ei menisi tavallisesta ihmisestä
-työkyvyttömyyseläkkeellä
- peruskoulu, keskeytynyt lukio ja nyt taas lukiossa
- fiksu ja älykäs, tietää paljon kaikenlaisista asioista
- ystävällinen, iloinen, huumorintajuinen, luonnonlapsi, temperamenttinen ja tulinen välillä
- kauniit piirteet ja varsinkin hoikkana todella kaunis
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti löytäisit miehen, jos ei omat kriteerit ole liian korkealla.
Juuri tämä. Jos kuvitellaan, että haluaisit suhteeseen, niin useinmiten parhaat mahikset löytyy siitä omasta "tasosta". Tottakai on poikkeuksia ja voithan sinäkin olla, who knows. Mutta noin yleensä, niin noilla spekseillä sun kanssa samalla viivalla on pienituloiset tai työttömät reilusti lihavat kouluttamattomat miehet, ja tässä kategoriassa (ja siitä ylöspäin) Suomesta löytyy runsaasti valikoimaa. Että ainakaan sun kohderyhmän osalta ei voi sanoa että ei olisi tarjontaa. Eli kun ulkonäöllä ja statuksella ja koulutuksella ei ole sullekaan merkitystä, niin ailloin vaan luonne ja se keskinäinen kipinä ratkasee. Kivoja hyviä miehiä on tuossakin ryhmässä paljon, joten sanoisin että mahkut on hyvät! Jos sitten asetat miehelle sellaisia ulkonäkö- tai statusvaatimuksia joita et itsekään täytä, niin en usko että on kauheasti mahiksia. Niillä miehillä on mahdollisuus valita myös sieltä omasta "luokastaan" kouluttautuneita itsestään huoltapitäviä eri ikäisiä naisia, joten miksi eivät tekisi niin.
Vaikka olenkin lähes aivan samanlainen kuin ap BMI:tä myötä niin minun ei tarvinnut tyytyä lihavaan kouluttamattomaan miehen. Minulla on 195/88 ja akateeminen komistus. Olen onnekas! ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti löytäisit miehen, jos ei omat kriteerit ole liian korkealla.
Juuri tämä. Jos kuvitellaan, että haluaisit suhteeseen, niin useinmiten parhaat mahikset löytyy siitä omasta "tasosta". Tottakai on poikkeuksia ja voithan sinäkin olla, who knows. Mutta noin yleensä, niin noilla spekseillä sun kanssa samalla viivalla on pienituloiset tai työttömät reilusti lihavat kouluttamattomat miehet, ja tässä kategoriassa (ja siitä ylöspäin) Suomesta löytyy runsaasti valikoimaa. Että ainakaan sun kohderyhmän osalta ei voi sanoa että ei olisi tarjontaa. Eli kun ulkonäöllä ja statuksella ja koulutuksella ei ole sullekaan merkitystä, niin ailloin vaan luonne ja se keskinäinen kipinä ratkasee. Kivoja hyviä miehiä on tuossakin ryhmässä paljon, joten sanoisin että mahkut on hyvät! Jos sitten asetat miehelle sellaisia ulkonäkö- tai statusvaatimuksia joita et itsekään täytä, niin en usko että on kauheasti mahiksia. Niillä miehillä on mahdollisuus valita myös sieltä omasta "luokastaan" kouluttautuneita itsestään huoltapitäviä eri ikäisiä naisia, joten miksi eivät tekisi niin.
Vaikka olenkin lähes aivan samanlainen kuin ap BMI:tä myötä niin minun ei tarvinnut tyytyä lihavaan kouluttamattomaan miehen. Minulla on 195/88 ja akateeminen komistus. Olen onnekas! ☺️
On paljon akateemisia miehiä, joille nimenomaan se kemia ja naisen äly ovat tärkeintä: ei ulkonäköseikat. On typerää sanoa, että ap:n tasoinen mies on joku energiajuomaa litkivä lihava työtön ja käytöstavaton typerys, jos kerta ap on itse älykäs ja nätti.
Ap:n painosta: naisella jopa tuo 30kg ylipaino ei vielä ole hirveän näköistä. Naisella kun se vatsa ei varsinkaan nuorena yleensä kerry vatsaan kuten miehillä: miehillä tuo 30 kilon ylipaino on jo todella ällöttävän näköistä eli jos kokoa miettii niin ap:n tasoinen mies olisi max. 15kg ylipainoinen mies.
Tämä ei ollut treffi-ilmoitus herran jumala. Ap