Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä oisko mahdollista löytää mies näillä ”spekseillä”?

Vierailija
31.05.2020 |

-25-30v.
- ylipainoinen 169cm ja 103kg
- mt-ongelmia, mutta ei sillätavalla vakavia että ei menisi tavallisesta ihmisestä
-työkyvyttömyyseläkkeellä
- peruskoulu, keskeytynyt lukio ja nyt taas lukiossa
- fiksu ja älykäs, tietää paljon kaikenlaisista asioista
- ystävällinen, iloinen, huumorintajuinen, luonnonlapsi, temperamenttinen ja tulinen välillä
- kauniit piirteet ja varsinkin hoikkana todella kaunis

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi?

Vierailija
2/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että en haluaisi miestä ollenkaan, mutta ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää saisinko jos haluaisin. :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin vois vastata rehellisesti, mutta asiallisesti mitä mieltä olette.

Vierailija
4/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle miehelle?

Vierailija
5/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että on. Pitää vaan löytää sellainen, jonka kanssa kemiat kohtaa - niin kuin se on kaikilla. Esimerkiksi itse olen urheilullinen, joten minulle olis tärkeää, että kumppani olisi sitä myös, että voisi liikkua yhdessä. Yksi haluaa matkustelusta kiinnostuneen, toinen koiraihmisen ja kolmas samaan uskontoon kuuluvan. Kiirehtiä ei kannata, oikean kyllä tuntee kun siihen tutustuu. Onnea miehen etsintään!

Vierailija
6/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti löytäisit miehen, jos ei omat kriteerit ole liian korkealla.

Vierailija
7/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aidosti fiksu ja älykäs, se on pahin este.

Vierailija
8/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aidosti fiksu ja älykäs, se on pahin este.

Olen. Miksi se on este?

Vierailija
9/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noilla spekseillä olevia miehiä löytyy. Osa on aika tarkkoja vaatimuksia, esim. pituus ja paino, mutta jos niistä voi joustaa niin eiköhän joku löydy mikä täyttää muut kriteerit.

Vierailija
10/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noilla spekseillä olevia miehiä löytyy. Osa on aika tarkkoja vaatimuksia, esim. pituus ja paino, mutta jos niistä voi joustaa niin eiköhän joku löydy mikä täyttää muut kriteerit.

Speksit olivat minusta. Ap

Vierailija
11/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti löytäisit miehen, jos ei omat kriteerit ole liian korkealla.

Juuri tämä. Jos kuvitellaan, että haluaisit suhteeseen, niin useinmiten parhaat mahikset löytyy siitä omasta "tasosta". Tottakai on poikkeuksia ja voithan sinäkin olla, who knows. Mutta noin yleensä, niin noilla spekseillä sun kanssa samalla viivalla on pienituloiset tai työttömät reilusti lihavat kouluttamattomat miehet, ja tässä kategoriassa (ja siitä ylöspäin) Suomesta löytyy runsaasti valikoimaa. Että ainakaan sun kohderyhmän osalta ei voi sanoa että ei olisi tarjontaa. Eli kun ulkonäöllä ja statuksella ja koulutuksella ei ole sullekaan merkitystä, niin ailloin vaan luonne ja se keskinäinen kipinä ratkasee. Kivoja hyviä miehiä on tuossakin ryhmässä paljon, joten sanoisin että mahkut on hyvät! Jos sitten asetat miehelle sellaisia ulkonäkö- tai statusvaatimuksia joita et itsekään täytä, niin en usko että on kauheasti mahiksia. Niillä miehillä on mahdollisuus valita myös sieltä omasta "luokastaan" kouluttautuneita itsestään huoltapitäviä eri ikäisiä naisia, joten miksi eivät tekisi niin.

Vierailija
12/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koulusi ovat keskeytyneet, jos kerran olet niin fiksu ja älykäs ja tiedät jo paljon kaikesta? Sanot, etteivät mielenterveysongelmasikaan ole kovin pahoja.

Vierailija
13/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa nyt tullut mitään muita turn-offeja, kuin ehkä paino. 

Vierailija
14/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koulusi ovat keskeytyneet, jos kerran olet niin fiksu ja älykäs ja tiedät jo paljon kaikesta? Sanot, etteivät mielenterveysongelmasikaan ole kovin pahoja.

Tarkoitin ettei ole mitään mielisairauksia, eli skitsofreniaa tai kaksisuuntaista. Masennus, ahdistuneisuus ja sosiaalisten tilanteiden pelko on olleet pahoja ja masennuksen takia lukio keskeytyi. Käyn nyt kuitenkin aikuislukiota. Ap

Vierailija
15/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietityttää kyllä, että riittääkö keskikokoisesti varustettu mies tuon kokoiselle naiselle...?

Vierailija
16/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun ap laihduttaisi 50kg, niin hän olisi kaunis :D

Eläkkeellä oleva nainen varmaan tarvitsisi eläkkeellä olevan miehen.

Vierailija
17/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiukat peksit asetit miehelle ap. Toivotan onnea parinhakuun, ehkä juuri tuollainen jostain putkahtaa eteesi.

Vierailija
18/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ap laihduttaisi 50kg, niin hän olisi kaunis :D

Eläkkeellä oleva nainen varmaan tarvitsisi eläkkeellä olevan miehen.

No ei mun tarvisi ihan noin paljon laihtua tuolla pituudella. Kun painoin 81 kiloa niin olin kaunis jo silloin. Puhumattakaan silloin kun painoin 63 kiloa ennen lääkitysten aloittamista. En tavottelekaan mitään missin mittoja. Ap

Vierailija
19/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo siis sen tavoittelemasi miehen speksit?

Vierailija
20/45 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo siis sen tavoittelemasi miehen speksit?

Ei kun minun. Laitoin vahingossa epäselvästi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme