Tajuvatko miehet pieniä vihjeitä
Kommentit (37)
Eivät tajua, olen aina joutunut sanomaan suoraan kaikille rumille ja läskeille miehille, jotka yrittävät iskeä minua.
Pääsääntöisesti miehet, naiset, alieenit tai kukaan muukaan ei tajua pieniä vihjeitä. Siksi on keksitty kieli. Sano, mitä ajattelet niin ei tarvitse arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, oletko kaunis.
Silloin nimenomaan miehet luulee jokaista elettä ja naurahdusta joksikin vihjeeksi kiinnostuksesta. Vaikka naisena ei olisi pätkääkään kiinnostunut kys. miehestä.
Ei tajuta edes suuria ja te naisetkin tajuatte hyvin valikoiden.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti miehet, naiset, alieenit tai kukaan muukaan ei tajua pieniä vihjeitä. Siksi on keksitty kieli. Sano, mitä ajattelet niin ei tarvitse arvailla.
Olet täysin oikeassa, tosin missä viitekehyksessä tarkoitit? :D
Jos kehyksenä on miehen ja naisen välinen vuorovaikutus niin olet täysin väärässä. Nainen ymmärtää jopa kaikista pienimmät vihjeet jotka itse miehelle antaa ja ärsyyntyy kovasti koska mies ei ymmärrä näitä :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, tosin missä viitekehyksessä tarkoitit? :D
Jos kehyksenä on miehen ja naisen välinen vuorovaikutus niin olet täysin väärässä. Nainen ymmärtää jopa kaikista pienimmät vihjeet jotka itse miehelle antaa ja ärsyyntyy kovasti koska mies ei ymmärrä näitä :D
Sori, jostain syystä väärän lainauksen otti?!
Nro 7 kommentti oli tarkoitus lainata :) Toisaalta tämäkin vaan osoittaa kuinka hankalia te naiset olette, mies ei kykene edes lainaamaan oikeaa kommenttia :D
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole tapana tehdä samanlaisia yksityiskohtaisia ja pitkäpiimäisiä analyysejä kanssaihmisten tekemisistä ja sanomisista kuin mitä naisilla on. Siksi miehet harvemmin myöskään laittavat sille minkäänlaista painoa jos nainen tekee jonkun "pienen vihjeen".
Sitä paitsi jos parisuhteista on kyse, niin miesten on pakko ottaa huomioon myös #metoo. Eli naisen on todella selvästi alleviivattava oma kiinnostuksensa ennen kuin mies uskaltaa tehdä aloitteen. Sillä jos nainen ei olisikaan oikeasti kiinnostunut, niin siitä seuraa pienoinen katastrofi sille aloitteen tehneelle miehelle.
Justhan korkein oikeus teki ennakkopäätöksen ettei pelkästä sanallisesta seksin ehdottamisesta tuomita seksuaalisena ahdisteluna. (max puoli vuotta vankeutta)
Tietysti tuolle aloitteen tekijälle nyt saattoi jotain pikku vaivaa ja kustannusta tulla siitä että asiaa käsiteltiin useiden vuosien ajan monissa oikeusasteissa.
Kyllä oikeasti kiinnostuneen nyt pitäisi riskeerata sen verran että jaksaa tuollaisen prosessin läpi.
typerintä mitä olen ikinä kuullut, kerro suoraan, ei kiertelyä eikä kaartelua, toimii molempiin suuntiin, miehiin ja naisiin, sama sääntö
Vaikka tajuaisinkin, en tarkoituksella reagoi pieniin vihjeisiin. Sen verran minussa on asennekasvattajan vikaa, että kanssaihmisten pitää oppia ilmaisemaan itseään selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tajua, olen aina joutunut sanomaan suoraan kaikille rumille ja läskeille miehille, jotka yrittävät iskeä minua.
Ymmärsinkö oikein että olet siis joutunut sanomaan suoraan ettei kiinnosta? Mulla sama kokemus, muu kuin alleviivattu tyly "EI" ei mene perille. Joskus ajattelin ettei ole mahdollista että nämä ihan tosissaan lähestyisivät ja suhtauduinkin lähinnä huumorilla, mutta olinpa vaan väärässä. Menepä nauramaan kun nämä heittävät jotain paskaa läppää, luulevat että olet suunnilleen rakastunut.
Äh. Luovutan tai otan vihjauksesta vaarin, ei onnistu millään nyt tään käyttö :D
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole tapana tehdä samanlaisia yksityiskohtaisia ja pitkäpiimäisiä analyysejä kanssaihmisten tekemisistä ja sanomisista kuin mitä naisilla on. Siksi miehet harvemmin myöskään laittavat sille minkäänlaista painoa jos nainen tekee jonkun "pienen vihjeen".
Sitä paitsi jos parisuhteista on kyse, niin miesten on pakko ottaa huomioon myös #metoo. Eli naisen on todella selvästi alleviivattava oma kiinnostuksensa ennen kuin mies uskaltaa tehdä aloitteen. Sillä jos nainen ei olisikaan oikeasti kiinnostunut, niin siitä seuraa pienoinen katastrofi sille aloitteen tehneelle miehelle.
Ihan normaalisti miehet yhä kadulla lähestyvät. Mitä ihmettä tämä me too-höpötys on? Kyllä sitä sinkkuutta ja puhelinnumeroa ihan normaalisti yhä kysytään.
Pakko sanoa ei. Vuosien varrella vaikka kuinka monta vihjailua ja iskuyritystä tehty. Mutta en ole tajunnut ennenkuin sanoivat suoraan. Tietty parisuhteessa kun silloin olin niin eihän sitä katsellut/miettinyt toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että olet siis joutunut sanomaan suoraan ettei kiinnosta? Mulla sama kokemus, muu kuin alleviivattu tyly "EI" ei mene perille. Joskus ajattelin ettei ole mahdollista että nämä ihan tosissaan lähestyisivät ja suhtauduinkin lähinnä huumorilla, mutta olinpa vaan väärässä. Menepä nauramaan kun nämä heittävät jotain paskaa läppää, luulevat että olet suunnilleen rakastunut.
Voisiko tästä ottaa oppia?
Sitten kun kiinnostaa niin sanotte samalla tavalla KYLLÄ. Se menee perille.
Ei