Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viereita tulossa ja mies oli eilen väkivaltainen

Kauhea pyyntö, oikeuttiko tuohon?
31.05.2020 |

Nukkuu kännihuurujaan nyt ja mietn mitä ihmettä teen. Hän veti viinaa kaksin käsin ja pyysin hillitsemään. Veti koko illan raivarit uhkasi hakkaavansa mut henkihieveriin ja tuhoamaan työni, ystävyyssuhteeni. Olen niin vastenmielinen paska. Kaikki paha mitä perheessämme on tapahtunut on minun syytä.
Nyt tulee lähisukulaiset kylään. Miehen tuntien minun pitää pyytää anteeksi vastenmielisyyttäni.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile alistaa sitä seksissä.

Vierailija
2/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois sieltä nyt heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kuule laukkusi ja lähde niiden lähisukulaisten mukaan. Majoittavat varmaan joksikin aikaa, että pääset jaloillesi.

Vierailija
4/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tilanne ei rauhoitu ja se syö naista. Ne sanat tuollaisen väkivaltaisen pelottelun ja haukkumisen jälkeen on lamaannuttavaa

Vierailija
5/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole halunnut minua vuosiin. Ri koske tikullakaan

Vierailija
6/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot lähisukulaisillesi mikä on tilanne. Pakkaat tavarasi ja menet vaikka jonkun lähisukulaisesi tai kaverin luokse asumaan siksi aikaa kun löydät uuden kämpän. Ei tämä tilanne taida tästä mihinkään muuttua tulevaisuudessa ja sinä olet ainut joka asialle voi jotain tehdä. Eli nyt itseään niskasta kiinni ja pistä elämäsi kuntoon.

Vierailija
7/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille kunnon täyttävä brunssi ja käy pusuttamassa hereille kuiskaten, että myöhemmin ois vittuakin tarjolla, jos lupaa olla kiltisti vieraiden aikana.

Vierailija
8/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Vierailija
9/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot lähisukulaisillesi mikä on tilanne. Pakkaat tavarasi ja menet vaikka jonkun lähisukulaisesi tai kaverin luokse asumaan siksi aikaa kun löydät uuden kämpän. Ei tämä tilanne taida tästä mihinkään muuttua tulevaisuudessa ja sinä olet ainut joka asialle voi jotain tehdä. Eli nyt itseään niskasta kiinni ja pistä elämäsi kuntoon.

Mä kerroin aikanaan monesti äidilleni ja isälleni. Käskivät jatkamaan liittoa ja olemaan ärsyttämättä miestä. Mies raiskasi usein ja hakkasi tajuttomaksi. Tein abortteja yms.

Vierailija
10/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin sinun valintasi jäätkö sinne vai lopetatko kierteen lähtemällä pois.

Vierailija
11/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Mies kertoo erinomaisuuttaan joka puolella ja haukkuu minua. Hän käyttäytyy moitteettomasti joskon itserakkaasti muiden kanssa.

Kaikki pitävät minua outona. Hän on kertonut perheemme kaikki intiimit salaisuudet muille. Ei toki omiaan

Hän nauttii siitä kun minua nauretaan

Vierailija
12/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sanotaan aina älä ärsytä. Mutta kun naamakin on liikaa hänelle. Saa siitäkin raivokohtauksen.

Mies ei ikinä pyydä anteeksi. Vsikka hän nytkin olisi hakannut minut henkihieveriin vaatisi minua pyytämään anteeksi

Vierailija
13/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä paskaa taas kerran. Mutta uppoaa ääliöihin kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
14/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko

Vierailija
15/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa olla kynnysmatto, niin sitten on. Oma valinta.

Joten turhaan tänne valitat.

Vierailija
16/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin ja sieltä alat maanantaina järjestään asuntoa ym asioita. Älä kuuntele muita. Lähde.

Vierailija
17/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lähisukua? Jos eivät ennenkään uskoneet sua, ei nytkään. Lähde pois. Mies hoitaa sukulaiset. Turvakotiin ekana.

Vierailija
18/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa olla kynnysmatto, niin sitten on. Oma valinta.

Joten turhaan tänne valitat.

Samaa mieltä. On ihan sama onko aloitus oikea vai keksitty, mutta jos joku aikuinen haluaa jäädä johonkin ikävään, niin sitten hän jää sinne vapaaehtoisesti. Silloin ei kannata valittaa, jos itse ei viitsi tehdä mitään.

Vierailija
19/19 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei usko

Miksi kenenkään pitää uskoa? Sinä voit ja sinun pitää vain lähteä. Ei sinun tarvi selitellä mitään eikä mielistellä ketään.

Ilmeisesti ole heikko ja tarvitset toisten tukea ja hyväksyntää. Sinä voit tehdä päätökset ihan itse. Opettele nyt.