Millainen olet sinä, joka et osaa vastata flirttiin? Miksi et osaa?
Toisille flirttiin vastaaminen tuntuu olevan hankalaa vaikka haluaisivat. Miksi sinä et osaa flirttailla, ja mistä johtuu?
Kommentit (7)
Koen sen vaivaannuttavaksi. En ymmärrä miksi minun pitäisi flirttailla, jos/kun en ole kiinnostunut miehestä sillä tavalla, ja koskaan en ole, kun olen sitoutunut avioliittooni. Läppää voin kyllä heittää runsaastikin, kunhan siinä ei ole mitään vihjailevaa.
Aikanaan vastasinkin. Se johti vaan kiihtyvään kierteeseen, kun toinen osapuoli päätteli että ilmassa on aitoa kiinnostusta.
Uskon että aika moni varattu tuntee tekevänsä jotain väärää jos vastaa flirttiin. Käyttäytyvät siis kylmästi eivätkä ”osaa” vastata flirttiin.
Olen puusilmä enkä tunnista flirttiä.
Kerran messuilla esittelin tuotteita pitkään ja ylpeänä ammattitaidostani. Kun sitten ihmettelin, mikä esimiehestäni oli niin hauskaa, niin hän nauroi että tyyppi oli kovin sitkeästi yrittänyt iskeä.
Minä: eikä! Se vaan halusi tietää tuotteesta X!
...vai?
Keskityn vääriin asioihin enk poimi oikeita viestejä. Adhd ja asperger. Toinen syy on myös aikaisemmat Seksuaalisesti väkivaltaisen kokemukset, joiden takia oon muuttunut varovaiseksi, sulkeutuneeksi tontyyppisisiisä tilanteissa
Riippuu täysin siitä, kuka flirttailee ja omista fiiliksistä sillä hetkellä. Toisekseen, suomalaiset naiset eivät ylipäätänsä osaa flirttailla. Vanhemmat naiset taitavat sen taidon, mutta nuoremmat ovat paskan jäykkänä arkikeskusteluissa ja vetävät jotain femme fatale-roolia tekoripsissään.
Miten osaisin? Ei kukaan ole koskaan opettanut mikä on flirttiä.