Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet sinä, joka et osaa vastata flirttiin? Miksi et osaa?

Vierailija
31.05.2020 |

Toisille flirttiin vastaaminen tuntuu olevan hankalaa vaikka haluaisivat. Miksi sinä et osaa flirttailla, ja mistä johtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osaisin? Ei kukaan ole koskaan opettanut mikä on flirttiä.

Vierailija
2/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen sen vaivaannuttavaksi. En ymmärrä miksi minun pitäisi flirttailla, jos/kun en ole kiinnostunut miehestä sillä tavalla, ja koskaan en ole, kun olen sitoutunut avioliittooni. Läppää voin kyllä heittää runsaastikin, kunhan siinä ei ole mitään vihjailevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan vastasinkin. Se johti vaan kiihtyvään kierteeseen, kun toinen osapuoli päätteli että ilmassa on aitoa kiinnostusta.

Vierailija
4/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että aika moni varattu tuntee tekevänsä jotain väärää jos vastaa flirttiin. Käyttäytyvät siis kylmästi eivätkä ”osaa” vastata flirttiin.

Vierailija
5/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puusilmä enkä tunnista flirttiä.

Kerran messuilla esittelin tuotteita pitkään ja ylpeänä ammattitaidostani. Kun sitten ihmettelin, mikä esimiehestäni oli niin hauskaa, niin hän nauroi että tyyppi oli kovin sitkeästi yrittänyt iskeä.

Minä: eikä! Se vaan halusi tietää tuotteesta X!

...vai?

Vierailija
6/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn vääriin asioihin enk poimi oikeita viestejä. Adhd ja asperger. Toinen syy on myös aikaisemmat Seksuaalisesti väkivaltaisen kokemukset, joiden takia oon muuttunut varovaiseksi, sulkeutuneeksi tontyyppisisiisä tilanteissa

Vierailija
7/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, kuka flirttailee ja omista fiiliksistä sillä hetkellä. Toisekseen, suomalaiset naiset eivät ylipäätänsä osaa flirttailla. Vanhemmat naiset taitavat sen taidon, mutta nuoremmat ovat paskan jäykkänä arkikeskusteluissa ja vetävät jotain femme fatale-roolia tekoripsissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi