Missä koirasi on nyt?
Mun koira makaa tuossa lattialla litteänä ja nukkuu syvään.
Kommentit (44)
Siperianhusky, nukkuu sängyllä mun kyljessä kiinni :)
Nukkuu eteisessä. On aivan puhki Rajasaaressa (koirapuisto jossa uimaranta) touhuamisesta.
Nukkuu parvekkeella. Vissiin ei kuumuus haittaa.
Tuossa sen pää on mun sylissä, mä naputtelen puhelinta
Mökillä omenapuun alla. Ollut jo yli kymmenen vuotta. Kauniita muistoja pienestä 💕
Oma koira nukkuu ikuista unta lemmikkihautausmaalla. Siellä on hyvä olla ja kaunis paikka. Talvella lähti rauhallisesti kotonaan. Ensimmäinen kesä ilman koiraa :(
En erityisemmin pidä koirista, mutta tää on söpö ketju ☺️
Nukkuu parvekkeen oven edessä noin puolentoista metrin päässä minusta.
3hengen sohvalla keskellä selällään. Määräkoeera
Tossa sohvalla molemmat, umpiunessa. Rapsuttelen lähempänä olevaa toisella kädellä korvan takaa :)
Nukkuu parvekkeella. Löhöän itsekin parvekesohvalla ja tottakai koiramme on siellä missä me, läheisriippuvainen kultsu.
Ulkona; nukkuu portailla ja vartioi pihaa. Oven pielestä lähtee juoksunaru ja koira saa mennä ulos aina, kun tahtoo.
Tuossa kesämökin sohvalla kuorsaa sikeästi. Koko päivän touhunnut ulkona ja leikkinyt naapurimökin koirakaverien kanssa. Nyt makaa kuin Lohtaan rovasti sikeässä unessa :)
Tuossa sohvalla katsoo miehen kanssa Urheiluruutua, kohta mennään koko konkkaronkka nukkumaan.
Nukkuu tuossa vieressäni keittiön nurkassa lattialla. Kohta varmaan sängyn alla kun menen itsekin nukkumaan.
Takan päällä. Lähti sateenkaarisillalle tänä keväänä.
Hipsi häkkiinsä nukkumaan.Kaikkein mieluiten nukkuisi mun kainalossa kyljessä kiinni mutta sitten mä en saa nukuttua.Aamulla saa tulla sitten viereen köllimään.
Kansallispuistossa teltassa. Huomenna seuraava 15 km etappi ennen töihin paluuta :D
Vierailija kirjoitti:
Kansallispuistossa teltassa. Huomenna seuraava 15 km etappi ennen töihin paluuta :D
Mitä töitä koira tekee?
Mun nukkuu alakerrassa kun siellä on viileämpää.