Missä koirasi on nyt?
Mun koira makaa tuossa lattialla litteänä ja nukkuu syvään.
Kommentit (44)
Meillä meni nuqquun. Oli jo lähdössä iltakaljalle mut sanoin että maantaina taas terassit auki.
Ikuisilla vihreillä niityillä juoksee minun kaikki kolme rakasta koiraa. Ikävä on suunnaton.
Nukkuu sohvalla viltin alla käyttäen jalkaani tyynynä. Ollut menossa koko päivän niin nyt ramasee.
Tässä me maataan peiton alla vierekkäin, selkä selkää vasten ♥️
-Paras ystäväni hän!
Uikuttaa unissaan sohvalla, jonka on hajottanut. (Joo olen löysä kasvattaja.)
Haluan kanssa koiran tai edes tyttöystävän jolla on koira.
Eläinten taivaassa. Jäännökset kiven juurella.
Köllöttää mun vatsan päällä. Hän on vielä vauva ja hakee kovasti turvaa.
Yksi koira on miehen kanssa metsässä, toinen juoksentelee meidän pihalla ja kolmas nukkuu sängyllä.
Nukkuu olkkarin lattialla 3 m päässä minusta ja kuorsaa
Jaloissa tässä pöydän alla. Takajalat sojottaa taaksepäin :D
Nukkuu parvekkeella, aurinko lämmittää mukavasti.
Tää on ihana ketju!
Hauvani nukkuu vieressäni omalla nojatuolillaan. Alla on untuvatyynyjä. Mun nojatuolissa on fleecepeitto. Joku järjestys pitää olla kuka saa pehmeimmät 😁
Uinuu syvää unta ulkoleikkien päälle. Mun mussukka!
Köllöttelee omassa uima altaassaan pihalla 😄 Toinen koira makoilee kukkapenkissä 🤦♀️ Kesällä yleensäkin ovat paljon pihalla, meillä on ovi auki ja aidattu iso tontti, koirat saa mennä ja tulla omaan tahtiin.
Auton takapenkillä turvavöissä nukkuvat, mökkivierailulta kotiin matkalla. Toinen saunoi savusaunassa meidän kanssa muutaman tunnin ja kävi heittämässä talviturkin (tulee itse saunaan ja on alimmalla lauteella yleensä, eli ei rääkätä pientä :D ). Käppänöitä ovat.