Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmä silmästä on huono neuvo parisuhteeseen

Vierailija
30.05.2020 |

En ole ikinä ymmärtänyt mitä sillä voi parisuhteessa saavuttaa, että alkaa kostamaan. Nimittäin mies kosti toisen naisen kanssa, kun luuli minun pettävän. Olen laihduttanut talven aikana, ja mies kuvitteli, että minulla on toinen. Minä en ole pettänyt. Ei ole tullut edes mieleen mitkään muut miehet. Eli tilanne on täysin katastrofi. Miehen pano ei jättänytkään asiaa siihen ja alkoi hankalaksi, eli sillä tavalla äijä kärähti ja tunnusti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies vaihtoon. Saatkin nyt helpommin, laihtuneena.

Vierailija
2/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niin huono? Sinulle paljastui miehen todellinen luonne ja pääset mokomasta m*lkusta eroon. Mikä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Kostaminen johtaa aina eroon. Parisuhteessa ei tule koskaan pelata valtapelejä, eikä kilpailla toisen kanssa.

Kilpailuhenkinen ihminen ei muuten useinkaan ole terve, vaan narsistinen. Tämä ihan vaan vinkkinä niille ihmisille, joiden mielestä se on normaalia esim. työelämässä.

Vierailija
4/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se on hyvä neuvo, jos toimii pelotteena. Eli ennaltaehkäisevänä keinona kummankaan pettämiselle.

Vierailija
5/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin se on hyvä neuvo, jos toimii pelotteena. Eli ennaltaehkäisevänä keinona kummankaan pettämiselle.

... Kyllä mä näen, että uskollisuuden pitäisi kummuta jostakin muusta kuin pelosta.

Vierailija
6/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex petti ja olisi halunnut kuitata asian sillä, että minä olisin yhden kerran jonkun toisen miehen kanssa. Ei se ainakaan minulle niin toimi, kun ei itseä muut miehet kiinnostaneet yhtään.

Suuttui sitten ja kantoi kaunaa, kun en halunnut tällä tavalla tasata tilejä, että "oltaisiin päästy eteenpäin eikä olisi tarvinnut kummankaan muistella pahalla"... Onneksi tosiaan ex, suhde päättyi tuohon.

Vierailija
7/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä viehättää? Mikää sivusuhde tai pettäminen ei ole sen arvoista. Tuntuu, että kaikessa on vain tarkoitus satuttaa kumppania. Itse en ymmärrä koko seksin hienoutta ollenkaan, jos ei rakasta toista. Ja jos rakastaa, niin sitten reilusti ero ennen uutta.

Vierailija
8/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäinen mies. Hyvä että pääset siitä eroon. NYT, jos et ole jo jättänyt sitä.

Vierailija
9/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella rakastavalta, romattiselta ja toimivalta parisuhteelta.

Vierailija
10/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta lisää. Voit nähdä auringon. Vitut talvesta tai keväästä.

Vierailija
11/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex petti ja olisi halunnut kuitata asian sillä, että minä olisin yhden kerran jonkun toisen miehen kanssa. Ei se ainakaan minulle niin toimi, kun ei itseä muut miehet kiinnostaneet yhtään.

Suuttui sitten ja kantoi kaunaa, kun en halunnut tällä tavalla tasata tilejä, että "oltaisiin päästy eteenpäin eikä olisi tarvinnut kummankaan muistella pahalla"... Onneksi tosiaan ex, suhde päättyi tuohon.

Siis olisi halunnut tehdä sinusta yhtä petollisen. Olisi voinut sitten muistuttaa sua aina tapahtuneesta, kun riitaa ym. Muakin mies yritti saada narautetuksi pettämisestä (mitä ei siis ollut) kun oli itse ensin pettänyt. Olisi saanut syyn syyteellä mua. On se kun pettää, ja ei voi sitten elää siitä seuraavien seurausten kanssa.

Vierailija
12/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on poissa mun elämästä. En voi ymmärtää mitä tuollaisen päässä liikkuu. Kuinka joku voi olla noin tyhmä. Toki tullut mieleen, että onko näin tapahtahtunut ennenkin.

Ap.

Vierailija
13/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosto kuulu parisuhteeseen. Anteeksiannolla ja kunnioituksella parisuhdetta pidetään yllä.

Vierailija
14/14 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ajattelisivat että silmä silmästä, niin tämä maailma olisi sokea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme