Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies laihtunut tosi paljon koronan myötä

Vierailija
30.05.2020 |

Onko muita, jotka ovat laihtuneet koronan aikaan? Naapurin mies tuli nyt Ranskasta eristyksen loputtua, ja oli laihtunut tosi paljon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sairastanut koronan vai jäänyt ilman majapaikkaa ja ruokaa johonkin jumiin? Nythän on monella myös aikaa kuntoilla ja huolehtia itsestään, jos on lomautettuna tai työmatkat jäävät etätöiden myötä väliin. 

Sitä minä vain mietin, että mitä sinua muiden laihtumiset kiinnostaa vai oletko itse lihonut ja nyt et uskalla mennä enää työpaikalle, kun pelkäät muiden olevan huippukunnossa?

Vierailija
2/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks naapurin lihava mies myös laihtunut tänä keväänä huomattavasti. Jäänyt lounasbuffetit syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normaalipainoinen. Ihmettelin vain kun tuli ihan eri ihminen vastaan kuin ennen koronaa. Hänellä on siellä Ranskassa kartano, joten ei ole syömisistä kiinni. 

Vierailija
4/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan normaalipainoinen. Ihmettelin vain kun tuli ihan eri ihminen vastaan kuin ennen koronaa. Hänellä on siellä Ranskassa kartano, joten ei ole syömisistä kiinni. 

Et nyt kertonut tässä sitä olennaista seikkaa, että sairastuiko hän koronaan vai laihtuiko hän korona-epidemiaa koskevana aikana sairastumatta?

Vierailija
5/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt kertonut tässä sitä olennaista seikkaa, että sairastuiko hän koronaan vai laihtuiko hän korona-epidemiaa koskevana aikana sairastumatta?

Ei ole sairastunut koronaan. Laihtunut vain tosi paljon korona-aikana. Pisti vain silmään, kun muutos oli tosi iso. Mietin, että ovatko muutkin laihtuneen korona-aikaan?  Toiset kuitenkin puhuu koronalihomisesta?

Vierailija
6/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko avautua tässä, että miksi sinua kiinnostaa jonkin randomin asiat? Olisi kiva päästä vihdoin kaikkien naapurikyyttääjien/-kyylien pään sisään. Onko naapurin ulkoinen habitus jännittävin asia elämässäsi korona-aikana? 

Vierailija
7/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko avautua tässä, että miksi sinua kiinnostaa jonkin randomin asiat? Olisi kiva päästä vihdoin kaikkien naapurikyyttääjien/-kyylien pään sisään. Onko naapurin ulkoinen habitus jännittävin asia elämässäsi korona-aikana? 

Meitä on vain kolme asukasta tässä talossa, joten kyllä tuollaiset asiat sitten huomaa ilman kyttäämistäkin. 

Vierailija
8/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy kyseiseltä mieheltä suoraan? Miksi oletat, että joku täällä osaisi kertoa vastauksen? Miksi asia kiinnostaa noin kovasti, että jaksat pohtia sitä täällä? Eikö ole muuta tekemistä?

Vierailija
9/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on laihduttanut? Tai laihtunut jonkin ihan muun terveyssyyn takia?

Vierailija
10/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy kyseiseltä mieheltä suoraan? Miksi oletat, että joku täällä osaisi kertoa vastauksen? Miksi asia kiinnostaa noin kovasti, että jaksat pohtia sitä täällä? Eikö ole muuta tekemistä?

Toivon kyllä todella että kukaan ei ala kysyä naapurilta miksi tämä on laihtunut...

Vierailija
11/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain onko muita, jotka ovat laihtuneet koronan aikaan? Ihan mielenkiinnosta kysyin miten muillla on on käynyt. Ilmeisesti olette lihoneet, kun noin paljon ottaa iholle?

Vierailija
12/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka laihtunut 7kg maaliskuun puolivälin jälkeen (paino aiemmin normaalipainon ylärajalla).

Mutta tää on ollut pidempiaikainen projekti, olen laihdutellut jo pidemmän aikaa. Olen ehtinyt kyllä lenkkeillä paljon normaalia enemmän.

Vierailija
13/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisen miehen laihtuminen ei välttämättä edes liity mitenkään koronaan.

Vierailija
14/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monenlaisia syitä miksi joku lihoo tai laihtuu. Pääasiassa ovat sellaisia syitä ettei minun tarvitse niitä tietää.

Vierailija
15/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisen miehen laihtuminen ei välttämättä edes liity mitenkään koronaan.

Tai sitten on kun ei voi käydä ravintoloissa syömässä koronan takia. 

Vierailija
16/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä pahaa siinä on, jos katton naapuria, että onpas sitten muuttunut viime näkemän. Luulen, että muutkin ovat laihtuneet koronan myötä.... Olin vain hämmästynyt isosta muutoksesta. 

Vierailija
17/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhutaan nyt koronakiloista. Sehän on hyvä, että joillekin on käynyt päinvastoin ja paino on pudonnut. Ei tarvitse olla sairautta tms. ikävää taustalla.

Vierailija
18/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon kyllä todella että kukaan ei ala kysyä naapurilta miksi tämä on laihtunut...

Miksi ei voisi kysyä? Jos siis asia mietityttää noin paljon, että tänne pitää tehdä aloitus.

Vierailija
19/19 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä pahaa siinä on, jos katton naapuria, että onpas sitten muuttunut viime näkemän. Luulen, että muutkin ovat laihtuneet koronan myötä.... Olin vain hämmästynyt isosta muutoksesta. 

Ei olekaan mitään pahaa siinä ajatuksessa, mutta miksi kirjoitat asiasta tänne? Ja miksi et kysy häneltä suoraan?