Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 30+ nainen voisi saada vähän vanhempia ystäviä?

Vierailija
30.05.2020 |

Olen asiallinen 30+ nainen ja haluaisin löytää mukavia ja fiksuja noin 60-70-vuotiaita ystäviä, joiden kanssa viettää vapaa-aikaani. Mistä voisin löytää sellaisia? Omat sukulaiseni eivät välitä minusta, eikä minulla ole lainkaan ystäviä. Olen aina viihtynyt itseäni vanhempien henkilöiden seurassa ja ihailen heidän elämänkokemustaan ja -viisauttaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin sen Gubbe-nimisen palvelun sivustoa (kavereita tuntimaksua vastaan), mutta sielläkin ne "kaverit" ovat todella nuoria ja juuri sellaisia extrovertin oloisia pyntättyjä henkilöitä, joiden seurassa jännittäisin kamalasti. Haluaisin löytää sellaisen ihmisen, jonka seurassa olisi turvallista ja rentoa olla.

Vierailija
2/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa löytää juttuseuraa sekä seuraa kävelylle tai kauppaan sekä harrastuksiin (jos olisi kaveri, niin voisin innostua uusistakin asioista). Olen ihan normaali ja käyn töissä sekä olen perusterve ja hoikka, mutta olen ihan tuskallisen yksinäinen ollut jo vuosikausia, enkä voi koskaan löytää puolisoakaan, joten ehkä tuo maksullinen kaveripalvelu olisi hyvä idea minulle. Mutta siis ne kyseisen palvelun ihmiset ovat just sellaisia "pelottavia" suositun oloisia ja näyttävän näköisiä nuoria, jotka eivät ilman sitä rahaa edes vilkaisisi suuntaani, joten ajatus tuntuu todella feikiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Näköjään kukaan ei vastaa täälläkään. Minusta ei tosiaan välitä kukaan. Olisiko kenelläkään vihjaista jotain toista palstaa, jossa löytäisin juttuseuraa edes anonyymisti?

Vierailija
4/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään keskustelupalsta- tai facebookryhmää minulla ei ole suositella mutta koronarajoitusten poistuessa ja erilaisten kurssitoimintojen ym. käynnistyessä sen myötä kehottaisin kokeilemaan jonkin asian opiskelua ryhmässä. Ainakin kansalaisopistojen kielten kurssit ja jooga/pilatestunnit ovat monesti vanhempien naisten suosiossa. Kirjallisuuspiireistäkin heitä voisi löytää.

Marttakerhoja tms. tai sitten niitä fb-ryhmiä välttelisin, koska tuon ikäluokan naisissa on myös aika paljon päällepäsmäreitä ja suorastaan ilkeitä ihmisiä, joiden mielestä heillä on oikeus höykyttää nuorempiaan. Yleensä heitä löytyy enemmän juuri noista someryhmistä tai sitten "perinteisistä" naisten jutuista. Mutta onneksi heissä on tosiaan paljon myös viisaita ja sivistyneitä ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita maailmanmenosta ylipäätään.

Vierailija
5/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään keskustelupalsta- tai facebookryhmää minulla ei ole suositella mutta koronarajoitusten poistuessa ja erilaisten kurssitoimintojen ym. käynnistyessä sen myötä kehottaisin kokeilemaan jonkin asian opiskelua ryhmässä. Ainakin kansalaisopistojen kielten kurssit ja jooga/pilatestunnit ovat monesti vanhempien naisten suosiossa. Kirjallisuuspiireistäkin heitä voisi löytää.

Marttakerhoja tms. tai sitten niitä fb-ryhmiä välttelisin, koska tuon ikäluokan naisissa on myös aika paljon päällepäsmäreitä ja suorastaan ilkeitä ihmisiä, joiden mielestä heillä on oikeus höykyttää nuorempiaan. Yleensä heitä löytyy enemmän juuri noista someryhmistä tai sitten "perinteisistä" naisten jutuista. Mutta onneksi heissä on tosiaan paljon myös viisaita ja sivistyneitä ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita maailmanmenosta ylipäätään.

Tämä muuten on totta. Mulla on jonkinlainen unelma sellaisesta melkeinpä äidillisestä ystävästä, mutta ei sellaista varmaankaan voi löytää koskaan. Ainoastaan oma biologinen (naispuolinen) vanhempi voinee hyvässä lykyssä olla se äidillinen ja jos siitä on jäänyt paitsi, niin mitään ei ole tehtävissä. Ja siis minusta ei oma äitini välitä (hän itse on myöntänyt sen jopa, ettei pysty välittämään minusta, eikä ole koskaan välittänytkään).

Ja kaverimielessä ei-sukulaiset miespuoliset voisivat alkaa kiinnostua ihan muista jutuista. Eli pakko olisi tyytyä suunnilleen ikäisiini naispuolisiin kavereihin. :/ Mä vain jostain syystä jännitän ikäisiäni naisia todella paljon ja tunnen voimakasta alemmuudentuntoa heitä kohtaan. Eivätkä ne muutkaan minulle tule juttelemaan, joten yksin saan olla.

Vierailija
6/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella "minusta ei tosiaan välitä kukaan" "enkä voi koskaan löytää puolisoakaan" jos olet liikkeellä niin ei tosiaan kukaan kiinnostukaan. Itsesääli on niin turn off. Ja innostut vain jos on kaveri? Sille kaverille olet sitten varsinainen riippa.

Katso peiliin ja löydä ne omat hienot piirteesi ja opettele tykkäämään itsestäsi, niin muutkin oppivat tykkäämään sinusta.

Vierailija
7/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella "minusta ei tosiaan välitä kukaan" "enkä voi koskaan löytää puolisoakaan" jos olet liikkeellä niin ei tosiaan kukaan kiinnostukaan. Itsesääli on niin turn off. Ja innostut vain jos on kaveri? Sille kaverille olet sitten varsinainen riippa.

Katso peiliin ja löydä ne omat hienot piirteesi ja opettele tykkäämään itsestäsi, niin muutkin oppivat tykkäämään sinusta.

Valitettavasti en voi pitää itsestäni, sillä inhoan ulkonäköäni. Mulla on tiettyjä todella rumia ulkonäköpiirteitä, enkä voi unohtaa niitä katsoessani peiliin. Siksi toivoisin löytäväni sellaisen, joka hyväksyisi minut tällaisena ja auttaisi unohtamaan itseni. Olisi hienoa kokea pyyteetöntä välittämistä, mutta se lienee kaltaiselleni mahdottomuus.

Vierailija
8/8 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaikea saada ystäviä vanhemmista naisista, kun sisimmässäsi haluat naisesta äitihahmon, joka pitää sylissä ja suukottelee ei-lesbomaisesti ja jota voit palvoa. Olet kertonut tämän täällä aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi