Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä miehen on käydä armeija kun vapautuksenkin saa?

Vierailija
30.05.2020 |

Tuhlaa vaan vuoden elämästään ja kymmenien tuhansien tulonmenetykset. Onpa tyhmää!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän poika alkoi selittämään jotain sivarijuttuja lukion jälkeen. Tein selväksi että siinä tapauksessa kaveri on maailmassa omillaan, ei asu minun talossa eikä aja minun autoilla. Pääsi kuitenkin heti opiskelemaan ja luki itsensä DI:ksi. Sinä aikana miehistyi sen verran että kävi intin ja tuli itse asiassa vänskänä pois.

Eli aioit toisissasi hylätä lapsesi siinä tapauksessa että hän ei olisi ”miehistynyt” sinun maailmankuvasi mukaiseksi.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Tässä talossa ei sivareita tai muita vätyksiä elätetä. Tässäkään ei ollut kyse mistään uljaasta maailmankuvasta vaan puhtaasta laiskuudesta ja nössöydestä. Kaverin inttijuttuja kun kuuntelee niin siellähän taisi alkujärkytyksen jälkeen olla ihan kivaa.

Vierailija
22/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi viettää vuoden leppoisasti hyvässä seurassa vailla huolia. 

Missä v*tun universumissa elät? Armeija leppoisaa, salli mun nauraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa aikaa... ruoka, asunto ja vaatetus tulee talon puolesta. Ajan vietteet on valmiiksi mietitty liikuntaharjoitukset mukaan lukien. Ei tartte kun unohtaa oma egonsa vähäks aikaa ja tehdä mitä käsketään. Ihan terveellistä myös nykynuorille.

Vierailija
24/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa aikaa... ruoka, asunto ja vaatetus tulee talon puolesta. Ajan vietteet on valmiiksi mietitty liikuntaharjoitukset mukaan lukien. Ei tartte kun unohtaa oma egonsa vähäks aikaa ja tehdä mitä käsketään. Ihan terveellistä myös nykynuorille.

Vapaus on ihmisoikeus. Armeija tulisi olla täysin vapaaehtoinen ja tasa-arvoinen. Mitään järkeä hyvinvointivaltiossa leikkiä vuoden jotain Pohjois-Koreaa.

Vierailija
25/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman armeijaa ei saa "kaverien" arvostusta...

Vierailija
26/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus on ihmisoikeus. Armeija tulisi olla täysin vapaaehtoinen ja tasa-arvoinen. Mitään järkeä hyvinvointivaltiossa leikkiä vuoden jotain Pohjois-Koreaa.

Just näin. Minäminäminäminä... minun oikeudet hyvinvointivaltiossa. Joku muu saa niitä puolustaa.

Vierailija
27/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juuri koulusta päässyt saa säästöön vuoden aikana 10k? Vuokra ja ruuat pitää kumminkin maksaa. Ellei sitten ole niin nössö, että asuu kotona äidin patojen äärellä.

Vierailija
28/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka juuri koulusta päässyt saa säästöön vuoden aikana 10k? Vuokra ja ruuat pitää kumminkin maksaa. Ellei sitten ole niin nössö, että asuu kotona äidin patojen äärellä.

Kruunulta saa apua näissä asioissa.

Vierailija
29/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä, koska en ole menemässä sotaakaan. Mitä mä siellä sodassa puolustaisin? Pommisuojissa piilottelevia suomalaisia naisia ja näiden mätulapsia? Mulla ei ole enää pätkääkään suojeluviettiä jäljellä tätä laumaa eikä sen naaraita kohtaan.

Vierailija
30/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RUK:ssa on oikeasti ihan tosi hyvä johtajakoulutus, jota arvostetaan yritysmaailmassa. Ja antaahan se muutenkin särmän kuvan, kun on armeija käyty. Nainenkin voi sillä erottautua edukseen.

Millä tavalla se on parempi kuin yliopiston vastaava? Jos siis tarkastellaan käyttökelpoisuutta yritysmaailmassa

Vierailija
31/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RUK:ssa on oikeasti ihan tosi hyvä johtajakoulutus, jota arvostetaan yritysmaailmassa. Ja antaahan se muutenkin särmän kuvan, kun on armeija käyty. Nainenkin voi sillä erottautua edukseen.

Millä tavalla se on parempi kuin yliopiston vastaava? Jos siis tarkastellaan käyttökelpoisuutta yritysmaailmassa

Ei koulutuksilla tee mitään jos ei pääse käytännössä niitä hyödyntämään. Paperilla osaat johtaa, mutta osaatko tositilanteessa?

Vierailija
32/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koulutuksilla tee mitään jos ei pääse käytännössä niitä hyödyntämään. Paperilla osaat johtaa, mutta osaatko tositilanteessa?

Työelämässä oppii vaikka mitä kunhan on teoreettinen pohja valmiina. Lähinnä kiinnostaa tietää johdetaanko armeijan alokkaita samalla tavalla kuin esim. dippainssejä yritysmaailmassa

Vierailija
33/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän siinä on ihan selkeä ero! Älä kehtaa jauhaa paskaa! Intistä luistajat ovat olleet ja tulevat olemaan yhteiskunnan pohjasakkaa ja nyt en tarkoita niitä jotka eivät pysty käymään inttiä terveyden tilan takia vaan niitä jotka vinkuu jostain 10k€ tulon menetyksistä. Tuommoisilta pitäs ottaa Suomen kansalaisuus pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän