Kadun kun tein läskinä aloitteen
En ole mikään valas tai tankki, mutta ylipainoinen kuitenkin. Ei olisi ikimaailmassa pitänyt rohkaistua ja tehdä aloitetta. Mies tuntui jotenkin kiinnittävän huomiota kun se tajusi että taidan olla kiinnostunut. Pakit kuitenkin tuli. Ja syy oli taatusti ei-viehättävä vartaloni ja sitä myöten siis koko olemukseni.
Kaduttaa ja raivostuttaa suorastaan, miten olinkin sellainen idiootti. Mies varmaan ajatteli mielessään että tuollainen läski laittaa viestiä, ei kiinnosta yhtään... Ja ei edes vaivautunut vastaamaan viestiin mitään. Viikko sen jälkeen juteltuani hänelle ensin suostui tapaamiseen, mutta sitten muuttikin seuraavana päivänä mielensä. Ei kehdannut suoraan sanoa siinä tilateessa, niin oli helpompi perua ja torjua viestillä.
Jos enää koskaan teen aloitetta, niin teen sen sitten kun olen hoikistunut. :'( Voi kun maa voisi nielaista minut, on tämä mun tunne niin sanoinkuvaamaton
Kommentit (27)
Ei kukaan pelkkää painoa tuijota. Kyllä se on kokonaisuus mikä joko kiinnostaa tai ei.
Bmi taitaa olla 30. En ole saanut pakkeja ikinä. Aina saanut sen kenet haluan.
N29
Nainen tekee yhden aloitteen ja saa pakit.
Naisen ei koskaan kannata tehdä aloitetta! Mikä nöyryytys! Kannattaa odottaa että mies tekee aloitteen jos kiinnostuu!
Mies tekee kymenen aloitetta ja saa kaikilta pakit.
Siis daa! Noinko helpolla luovutat? Mikä luuseri! Jatka yrittämistä
Onko tämä koko ketju vitsi? Voisin lyödä vaikks vetoa että pakit ei tullu mistään rupusesta 10kg muka ylipainosta. Vaan ihan vaikka sen miehen omista asioista, esim joku toinen kiikarissa, oma saamattomuus tai ei vaan omaa tyyppiä jollain tapaa.
Mieti ennemmin mitä itse haluat miehen olevan ja ole sitä myös itse. Kyllä maailma vastaa kun sinne huudetaan. Jätä tuollaiset pinnalliset arvot oman onnensa nojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voin niin hyvin samaistua! Olen 170/70 eli varmaan jo sairaalloisen ylipainoinen ja joskus kun olin vielä itsevarmempi niin tein alotteita yhteensä 3 eri miehelle, kaikilta sain pakit ja 2 sanoi minun olevan liian lihava. En koskaan enää tee alotteita.
Minulle, 168/56 sanottiin suoraan, että reiteni ja rintani ovat ällöttävän isot (rasva kertyy mulla rintoihin ja reisiin), olen nyt aloittanut elämäntapamuutoksen, painotavoitteeni on olla alle 40kg.
N20
Eikä! Näin vanhempana ihmisenä ihan kauhistuttaa lukea, minkälaisia vaatimuksia naisille asetetaan. Vai asettavatko naiset näitä peräti osin itselleen? Rääkätään kroppa vastaamaan miesten naismakua. Älytöntä! Ymmärrän, jos joku haluaa kohentaa kuntoaan, mutta että pärjäisi paremmin miesmarkkinoilla... Tähänkö on some-aikakaudella ajauduttu?
Tarkoitatko että naiset joutuvat toimimaan samoin kuin miehet ovat aina toimineet, kilpaillen naisista ja asemasta saadakseen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pulleista naisista. ☺️
M31
T. N31 65kg syöttöporsas
Olen kyllä mies, 182/79.
M31
Kyllä. Tähän on some-aikakaudella ajauduttu, - vanhemmat naiset eivät tunnista trollausta.