Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadun kun tein läskinä aloitteen

Vierailija
30.05.2020 |

En ole mikään valas tai tankki, mutta ylipainoinen kuitenkin. Ei olisi ikimaailmassa pitänyt rohkaistua ja tehdä aloitetta. Mies tuntui jotenkin kiinnittävän huomiota kun se tajusi että taidan olla kiinnostunut. Pakit kuitenkin tuli. Ja syy oli taatusti ei-viehättävä vartaloni ja sitä myöten siis koko olemukseni.

Kaduttaa ja raivostuttaa suorastaan, miten olinkin sellainen idiootti. Mies varmaan ajatteli mielessään että tuollainen läski laittaa viestiä, ei kiinnosta yhtään... Ja ei edes vaivautunut vastaamaan viestiin mitään. Viikko sen jälkeen juteltuani hänelle ensin suostui tapaamiseen, mutta sitten muuttikin seuraavana päivänä mielensä. Ei kehdannut suoraan sanoa siinä tilateessa, niin oli helpompi perua ja torjua viestillä.

Jos enää koskaan teen aloitetta, niin teen sen sitten kun olen hoikistunut. :'( Voi kun maa voisi nielaista minut, on tämä mun tunne niin sanoinkuvaamaton

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikun laihduttamaan!

Vierailija
2/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 10 kg ylipaino tosiaan noin paha asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä se sitä monelle nykyajan miehelle taitaa olla. 

Vierailija
4/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon normaalipainoinen ja sain pakit pari viikkoa sitten. Älä häpeä tai soimaa itseäsi, hyvä kun yritit. Leuka pystyyn ja eteenpäin!

Miehet väittää että toivovat aloitteita naisilta, mutta jakelevat sitten pakkeja.

Vierailija
5/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko laittaa vaikka jotain kuvia tähän 10kg ylipainosta?

M

Vierailija
6/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on täsmällen ton Kellyn kokoinen, en ajatellut edes enää koskaan yrittäkään.

Vierailija
7/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloite ei kannata. Ei ikinä.

Vierailija
8/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.pinterest.com/pin/688276755537137415/

No tässä sulle M esimerkki, jos ei nyt noita melooneja oteta huomioon, ton näköinen nainen on varmaan aivan liian lihava nykyajan miehille.

Eikä ole. En tiedä mitä miehiä sinä sitten jahtaat.

Vierailija
9/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voin niin hyvin samaistua! Olen 170/70 eli varmaan jo sairaalloisen ylipainoinen ja joskus kun olin vielä itsevarmempi niin tein alotteita yhteensä 3 eri miehelle, kaikilta sain pakit ja 2 sanoi minun olevan liian lihava. En koskaan enää tee alotteita.

Vierailija
10/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko nyt miehiltä vastauksen että jos on yhtä ylipainoinen kuin toi Kelly, niin onko mitään chansseja? Ton näköinen olen.

Vierailija
11/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko nyt miehiltä vastauksen että jos on yhtä ylipainoinen kuin toi Kelly, niin onko mitään chansseja? Ton näköinen olen.

Ehkä joku 140kg äijä sut joskus huolii. Ei kukaan mies halua tuon kokoisia naisia, naisen BMI:n ei kuulu olla suurempi kuin 18, mieluusti tuon alle saisi olla.

Vierailija
12/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! Minusta on kuitenkin hienoa, että uskalsit yrittää, vaikka nyt varmasti armottomasti pänniikin. Ei ollut sitten vaan tuo mies sinulle tarkoitettu. Ei vartalollasi välttämättä ollut edes asian kanssa mitään tekemistä. Tsemppiä!

Vierailija
13/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voin niin hyvin samaistua! Olen 170/70 eli varmaan jo sairaalloisen ylipainoinen ja joskus kun olin vielä itsevarmempi niin tein alotteita yhteensä 3 eri miehelle, kaikilta sain pakit ja 2 sanoi minun olevan liian lihava. En koskaan enää tee alotteita.

Minulle, 168/56 sanottiin suoraan, että reiteni ja rintani ovat ällöttävän isot (rasva kertyy mulla rintoihin ja reisiin), olen nyt aloittanut elämäntapamuutoksen, painotavoitteeni on olla alle 40kg.

N20

Vierailija
14/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pulleista naisista. ☺️

M31

Vierailija
15/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pulleista naisista. ☺️

M31

T. N31 65kg syöttöporsas

Vierailija
16/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle, 168/56 sanottiin suoraan, että reiteni ja rintani ovat ällöttävän isot (rasva kertyy mulla rintoihin ja reisiin), olen nyt aloittanut elämäntapamuutoksen, painotavoitteeni on olla alle 40kg.

N20

Eikä! Näin vanhempana ihmisenä ihan kauhistuttaa lukea, minkälaisia vaatimuksia naisille asetetaan. Vai asettavatko naiset näitä peräti osin itselleen? Rääkätään kroppa vastaamaan miesten naismakua. Älytöntä! Ymmärrän, jos joku haluaa kohentaa kuntoaan, mutta että pärjäisi paremmin miesmarkkinoilla... Tähänkö on some-aikakaudella ajauduttu?

Vierailija
17/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit tasokkaampaa jätkää mitä sinulla on mahdollisuus.

Vierailija
18/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun pakkien syy ei ole enää painosi, se on väärän väriset hiukset, tylsät vaatteet, vääränlaiset meikit, pituus...

Vierailija
19/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on 19,5 ja rasvaprosentti vielä matalampi ja pakkeja mäkin saan. Sellaista se on, elämää vaan ja se jatkuu pakkien jälkeenkin :)

Vierailija
20/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä se sitä monelle nykyajan miehelle taitaa olla. 

Kyseinen ylipaino voi olla kolmas- tai viidesosa miehen ylipainosta.