Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salessa ostoksia pakkaileva pappa alkoi huutaa mennessäni maksamaan "Älä tule"! Pysy loitolla"

Vierailija
30.05.2020 |

Teki mieli kysyä että "Ai haisenko minä, vai? :D" Papalla oli älyttömästi ostoksia, minulla lapsen jäätelö ja mehua, en todellakaan jäänyt seisoskelemaan tumput suorina ja odottamaan että saa pakattua! Kun kiersin papan ohi hakemaan ostokseni, syöksyi kauemmas kuin meillä lapsen kanssa olisi joku rutto.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa teillä on rutto? Ei pappa voinut tietää. Ja oisihan tyhmyyskin voinut tarttua.

Vierailija
2/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaikeus on noudattaa toisen kehotusta? Sulla ei ole mitään oikeutta ahdistella muita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri viisas Pappa!

Krorona on sars-cov-2 eli ison bisneksen rahoittama kiinan maailmanvalta stallari biolooginen joukko tuho ase.

Vie vanhat ensin hautaan ja viiveellä tekee hermoston toimintakyvyttömäksi myös nuorilla.

Rajoitukset on siltä osin rakkautta vaikka pelko on turhaa.

Vierailija
4/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin kysyä tien nimeä eräältä pyöräilevältä papalta, niin vastaus oli tuo suurinpiirtein sama. Oli aivan absurdi näky, kun pappa polki kuin henkensä edestä pakoon.

Vierailija
5/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi kassalla ottanut sinun ostoksiasi ennen kuin se pappa olisi pakannut. Näin meillä on ohjeistettu.

Vierailija
6/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun menkkavagina tuoksahti?

Itsekin olen muutamalle huutanut, kun hirvee menkkavittukäry kassajonossa.

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
7/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaista huutelua kannattaa kunnioittaa. Se kun voi johtua siitäkin, että etäisyyttä pitävä pelkääkin itse olevansa tartuttaja.

Vierailija
8/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmän on pakko yrittää pysyä erossa idiooteista jotka tulee liian lähelle.

Vierailija
9/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi inhottava ihminen, häpeä!

Vierailija
10/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerys ap.

Vierailija
11/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi kassalla ottanut sinun ostoksiasi ennen kuin se pappa olisi pakannut. Näin meillä on ohjeistettu.

Sitten valitetaan kun kestää. Joillain ihmisillä kestää ihan muutenkin se pakkaaminen ja siihen päälle vielä joku koronarajoitus.

Ei tule mitään.

Vierailija
12/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haiset tänne asti

Vierailija
13/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se turvavälin niin s.atanan vaikeaa?

Pappa oli ihan oikeassa.  Jokaisen vastuulla on, ettei levitä tautia, eikä tahallaan sitä hankki, jättämällä noudattamatta ohjeita.

Ihan kahelilta lehmältä vaikutat ap, ja vielä viitsit kertoilla tuota julkisesti, idiootti!

Vierailija
14/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa ei laita pikkuostoksia hihnaa pitkin. Ne saa ottaa mukaan siitä edestä maksettuaan.

Vierailija
15/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ja ilkeä.

Vierailija
16/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin Lidlin kassalla käskyttämään n.70v ukkelia, tuli vähän liian lähelle.

Oli vähän nolona, sanoi anteeksi, en muistanut.

Sitten hymyiltiin molemmat.

Vierailija
17/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen Prismassa. Jouduin sanomaan kolmelle ihmiselle: ole hyvä ja muista turvaväli kiitos. Mulla oli maski, joten tottelivat mukisematta. Musta Finlaysonin kangasmaski tekee pelottavan vaikutuksen.

Kolmella kielellä kuulutetaan tauotta turvaväleistä, mutta ei vaan mene perille.

Vierailija
18/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Toivon että sinä ja lapsesi sairastutte koronaan ihan vaan sen vuoksi, koska olet tyhmä.

Vierailija
19/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa oli aivan oikeassa.

Vierailija
20/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen Prismassa. Jouduin sanomaan kolmelle ihmiselle: ole hyvä ja muista turvaväli kiitos. Mulla oli maski, joten tottelivat mukisematta. Musta Finlaysonin kangasmaski tekee pelottavan vaikutuksen.

Kolmella kielellä kuulutetaan tauotta turvaväleistä, mutta ei vaan mene perille.

Ei noille kannata olla liian lepsu. Itse sanon että menehän kauemmas siitä. En tosin käy kuin pakollisilla asioilla esim. lääkärissä juuri näiden idioottien takia. Ruoat tilaan kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi