Otatko tänään alkoholia?
Mietin, pitäisikö ottaa. Samalla kun pelailee nettipokeria illalla.
Kommentit (42)
No enpä kuule ota, kun on muuta puuhaa ja syitä olla ottamatta.
Zinc
Kyllä, heti kun selvitään pois kummipojan kammottavista yo pönötysjuhlista
En. Eilen join kuoharia. En tykkää juoda useampana iltana putkeen. Yöunetkin kärsii. Ensi viikonloppuna varmaan taas viiniä tai kuoharia.
Ilman muuta. Punaviini jäi viime viikonloppuna juomatta ja tuolla se nyt odottaa. Tosin voi olla ehkä turhan raskasta näin lämpimällä, pitäisi ehkä hakea siideriä tai valkoviiniä.
Kyllä, rakastan punaviiniä ja aion todellakin juhlistaa harvinaista vapaata viikonloppua parilla lasillisella.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Ei huutavia kakaroita jaksa selvin päin joka viikonloppua
Ottaako miehesikin?
Miksi te juotte? Oletteko juoneet kauankin? Onko juomiseenne jokin erityinen lapsuustraumasta kumpuava syy? Oletteko humalassa useinkin? Onko miellyttävää syleillä posliinia aamusella tai vaihtoehtoisesti aamuyöllä? Miksi alkoholi on teille keino paeta todellisuutta? Oletteko harjoittaneet itsetutkiskelua alkoholin nauttimisen sijaan? Oletteko te päästänne aivan terve? Terv. Päihdepsykiatrian lanttumaakari
En ota, kun otin eilen. Jos juon niin herään yöllä valvomaan, näin kävi viime yönä taas. Joten ensi yön haluan nukkua.
Yllä olevalle: Juon humalan puolelle mutta ei ole krapulaa aamulla, en oksentele. Minulle tämä on arjesta irtiotto.
Kyllä.
Muutama olut meni jo tuossa kukkia istuttaessa.
En säästelen ensi viikon terdejä varten ;)
Kolme lonkeroa jo laitoin pakastimeen kylmettymään eli tod näk tulee otettua myös tänään.Kolmas päivä putkeen.
Juoppomammojen palsta. Todellakin kaikki juovat. Kännissä juuri tälläkin kultaisella hetkellä.
Otan tietenki kuten olen ottanut joka päivä viimeiset 1/2 vuotta
Apua, ihan tosiko näin moni juo syillä "kaunis ilma" tai "ei niitä lapsia muuten kestä"? Ei sillä, tykkään humalasta ja alkoholi maistuu, mutta kyllä minä nyt kerran kuukauteen rajoitan juomiseni ihan terveyssyistä. Nappaan hyllystä pari holitonta siideriä, pääsen ihan samaan tunnelmaan kuin ympärillä olevat
Kyllä, runsaastikin.