Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettänyt vuosia sitten, sain vasta tietää

Tirpula
30.05.2020 |

Ollaan oltu pian 10 vuotta yhdessä. Naimisissa ja kaksi lasta. Jokin aika sitten mulle tuli kummallinen olo tässä suhteessa ekan kerran, et joku olis pielessä. Sellainen olo mitä en osaa selittää, mutta joku vaistomainen. Ja sitten joku naksahti mun päässä ja tutkin salaa miehen puhelimen täysin, pengoin viestejä vuosien takaa. Totesin, että aivan sama kuinka laitonta rikkoa kirjesalaisuutta, mutta minun on tiedettävä jos mua petetään. Joku ihme huuru meni päälle. Mutta. Niin vain löysin viestejä, muutaman vuoden takaa. Varmaksi ei voi sanoa mitä on tapahtunut, mutta viesteissä mieheni kutsuu vieraan naisen viereensä nukkumaan ja seuraavana päivänä kiittää seurasta. Kysyy, että kai otetaan uusiksi kun seuraavan kerran nähdään.

En tiedä mitä edes haen tällä kirjoituksella. Ehkä neuvoja, mitä kuuluisi tehdä tai sanoa. Tuntuu typerältä ottaa puheeksi viestit, joiden löytämiseksi jouduin menemään syvälle viestihistoriaan. Petetty olo on silti. Useiden vuosien liitto takana ja oletettavasti mies pettänyt minua vuosia sitten. Aivan sama oliko seksiä vai ei, nuo viestit menee meidän rajojen yli. Pystynyt jatkamaan elämää normaalisti tämän jälkeen?! Kuka pystyy tuollaseen. Vastatkaa joku jotain vertaistuellista. Lähinnä miten tilannetta lähdetään purkamaan, kun ei voi vaan marssia ulos ja ilmoittaa et tää oli tässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse kadulle, revi vaatteet päältäsi ja huuda, että miehesi on hu_0r4

Vierailija
2/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu. Kuka kaivelee toisen puhelinta. Miehelläsi ei todellakaan ole mitään syytä luottaa sinuun enää.

Vierailija
4/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, taitaa olla keskustelun paikka. Tuosta on nyt kyllä vaikea palata entiseen.

5/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tilanne. Älä välitä noista tyhmistä kommenteista.

Nosta asia ihan suoraan esille miehesi kanssa ja sano, että haluat tietää kaiken. Pakota hänet puhumaan.

Mietitte sitten yhdessä, miten tästä eteenpäin.

Ero voi olla ihan hyvä ratkaisu, tai erilleen muuttaminen.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
6/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vttu. Kuka kaivelee toisen puhelinta. Miehelläsi ei todellakaan ole mitään syytä luottaa sinuun enää.

Onneksi mieheen voi luottaa kuitenkin.

Vierailija
7/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittaisin siihen numeroon, sanoisin että mieheni kertoi pettäneensä sinun kanssasi ja haluaisin kuulla sinun versiosi aiheesta. Jos muidu myöntäisi, sanoisin sen jälkeen miehelle, että tällainen nainen soitti minulle ja kertoi sinun pettäneen minua hänen kanssaan vuosia sitten.

Vierailija
8/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumat ovat alkaneet jo aikoja sitten, joten mitään ei tarvitse tehdä juuri nyt.

Hengitä. Oikeasti, seiso ikkunan edessä ja vaan keskity hengittämiseen.

Asiat harvoin on mustavalkoisia, mutta kyllä tuollainen tieto muuttaa suhdetta. Joudut miettimään uudelleen, kuka sinä olet ja mitä haluat elämältä.

Vierailija
9/9 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tietenkin.