Lue keskustelun säännöt.
Viimeisen kolmanneksen väsymys...
06.07.2006 |
Heippa!
Tähän saakka raskautta olen tuntenut olevani " elämäni kunnossa" ja voinut hyvin. Tänään on jostain syystä olotila ollut uskomattoman väsynyt. Onko tämä ihan normaalia? Mietin jo, että pitäisikö soittaa neuvolaan vai ei. Muuta oireitta ei tunnu olevan. Nukuin yöni hyvin ja KAHDET kahden tunnin päiväunet. Esikoisesta en muista tällaista olleen...ajoittain supistelee kipeästikin, mutta kanava puoli pehmeä ja vain sormelle auki, joten synnytys tuskin on vielä ihan lähellä. Täytyy kai kuunnella kehoaan levätä nyt kun siihen vielä on mahdollisuus :D
t.väsynyt Saraida 37+1
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä myös unta riittäisi vaikka muille jakaa!! Minua väsymys on vaivannut jo pari viikkoa ja edelleen tuntuu jatkuvan. Olen ajatellut, että se kuuluu tähän loppuraskauteen. Muistan esikoisestakin, että loppuajasta olisi voinut vain nukkua. Aloinkin esikoisen raskaudessa nukkumaan eräänä iltana tavallista aikaisemmin, kun väsyttikin tavallista tavallista enemmän...yöllä sitten heräsin siihen,että lapsivedet menivät ja jaksoin pirteänä lähteä synnyttämään, kun olin ehtinyt jo monta tuntia nukkua. Näin kait se luonto hoitaa hommansa.
Nyt nukkumaan pääseminen silloin kun väsyttää ei olekkaan ollut niin itsestään selvää, kun kotona hyörii 1v8kk ikäinen taapero. Viime yöksikin vietiin tyttö mummolle hoitoon, että minä oon saanut tänä aamuna ja päivällä nukkua niin paljon kun on nukuttanut. Kyllä nyt tuntuu, että aivan kuin olisi eri ihminen!!
Luulen siis, että tällainen väsymys kuuluu asiaan. Tietysti voit pyytää terkkaria ottamaan hb:n. Eikö sekin aiheuta väsymystä, jos rauta-arvot ovat liian alhaalla??
Mutta nyt nukkumaan.
Jaksellaanhan veilä nämä viimeiset viikot!! Kohta on meilläkin ihanat pienet kääröt kainalossa:)!!
t.annikki83 ja rv37+0