Muita kenen puolsi haluaa kokoajan kyläillä lapsuudenkodissa
Oma puoliso haluaa aivan jatkuvasti lähteä äitinsä luokse vierailemaan.
Kaikki lomat, pitkät viikonloput kaikki vapaat jaksot aina sinne kotitorppaan.
Eikä siinä sinänsä mitään mutta, kun meillä on 2 lasta ( 2kk & 2 vuotias ) niin minun on pakko tulla mukaan avuksi koska muuten olen itsekäs sikaperheenhylkääjä.
Ja ne isoimmat miinukset :
- talo on kohtuu ahdas perus 50 luvun rintamamiestalo ( ei elintasosiipeä )
- anoppi rakastaa tavaraa, ja sitähän talossa riittää ( tosi kivaa 2 vuotiaan kanssa )
- matka talolle vie n. 4 tuntia ( keskellä ei mitään kirjaimellisesti )
- talon vierasmajassa asuu tällä hetkellä puolison 2 veljeä ( 30 vuotiaita työttömiä dokuja, jotka tintaa päivät vaan bisseä )
Jos asiasta vähänkään yritän puhua ( miten perseestä tämä on) tulee aivan hirveät skitsopultit ja erouhkailut yms.
Mitä v#ttua tässä voi tehdä herranjumala ?!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Oletko äiti vai isä?
Voi sitä kieltäytyäkin. Ei noin pienten kanssa voi koko ajan reissata.
Eise pieniä ole haitannut, tykkäävät matkustaa ja vanhempi viihtyy näin kesän korvilla kun on oma tontti missä touhuta.
Ongelmaksi tuppaa aina muodostumaan raha.
En tiedä laskeeko puoliso nää jutut, mutta ainakun ois "lähtöpäivä" tiedossa on mulla menny vikat rahat johonkin isoon laskuun tms.
Ja puolisolla on meidän loppurahat.
Siinä vähän hankala rupee esittämään vaatimuksia kun itse täysin broke, ei oikeen huvittaisi nälässä riutua kotona...
Sun pitää nyt suunnitella rahankäyttösi, että jäisi ruokarahaa (ja osata / oppia laittamaan ruokaa ja leipoa, jotta ruoka olisi mahdollisimman edullista ja silti herkullista.)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää nyt suunnitella rahankäyttösi, että jäisi ruokarahaa (ja osata / oppia laittamaan ruokaa ja leipoa, jotta ruoka olisi mahdollisimman edullista ja silti herkullista.)
Ollaan kela goldilla, ja lyhennetään niillä rahoilla autolainaa + diesel verot ja vakuutukset, ja tietenkin lasten terveysvakuutukset.
Trust me, i know how to venyttää penniä...
Taitaa lapsuudenkoti sijaita Porvoossa?
Teidän helpon ratkaisun: Et lähde mukaan ja lopetat miesviha aloitusten tekemisen.
Oletko äiti vai isä?
Voi sitä kieltäytyäkin. Ei noin pienten kanssa voi koko ajan reissata.