Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan tätä kun puolitutut yrittävät kerjätä palveluksia ilmaiseksi!

Vierailija
29.05.2020 |

Mistä hitosta tämä johtuu? Alkoi kun siirryin yrittäjäksi. Puolitutut ottavat yhteyttä, kehuvat haluavansa vaihtaa kuulumisia ja puhua yhteistyöstä. Aina jos erehdyn juttelemaan, se onkin kerjäysyritys, että hankkisin HEILLE asiakkaita. Mitä hittoa? Eivätkö ihmiset tajua, että olen yrittäjä omalla alallani, en hankkimassa muille asiakkaita ilmaiseksi. Ja sanoisivat edes suoraan, että tätä haluavat, eivätkä yrittäisi huijata minua keskustelemaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Olen freelancer ja ihmiset yrittävät saada ilmaista työtä puhumalla juuri tuollaisesta "yhteistyöstä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla