Hei sinä turkoosihupparinen nainen tänä aamun klo 7.30 Nurmijärvellä
Meidän kohtaamisemme kesti alle 10 sekuntia mutta sait minut hymyilemään ja uskomaan ihmisiin ja siitä suuret kiitokset!
Ajoin autolla ohitsesi ja näin, miten hait ojasta roskan ja laitoit sen muovipussiisi. Olit yksin ja ilmeisesti aamulenkillä tai mahdollisesti työmatkalla. Teit teon, josta moni puhuu mutta jota en koskaan aiemmin ole todistanut. kiitos.
Kommentit (11)
Oli jokin ruttuinen, mahdollisesti tölkki tai paperikasa. Siirtyi jalkakäytävältä ojanpenkalle, nappasi jotain ruttuista ja laittoi muovipussiin ja jatkoi matkaa. Ei ollut koiraa mukana.
anustappi singahti voimakkaasti ojaan.
Taitaa vastaajat olla niitä välinpitämättömiä ja itsekeskeisiä tyyppejä, jotka heittelvät roskia muiden siivottavaksi ja muiden eläinten syötäväksi. Ovat niin kiireisiä ja ylpeitä, etteivät jaksa laittaa roskaa roskikseen. Onnea teille, kotinne lienee homeessa!
Onnistuitte myös pilaamaan hienon alotuksen! Musta on tylsää, että turhantärkeiden ja ajattelemattomien tyhjäpäiden jälkiä täytyy korjata ninkin pienessä itsestäänselyydessä, kuin roskaaminen.
Itsekin poimin välillä lenkillä ollessani roskia. Toivottavasti ei ole niin harvinaista kuin ap luulee.
Miten tällaiseenkin aloitukseen ihmiset tulevat negaamaan.
Minä ihmettelin, kun pihaltamme näkyvässä risteyksessä taajaman laidalla joku nainen kävi koiran kanssa lenkillä 2-3 kertaa viikossa ja joka kerta poikkesi läheisen männyn luona. Lopulta menin uteliaana itsekin katsomaan, että paskattaako se koiraansa sinne eikä kerää jätöksiä. Huomasin, että männyn juurakon suojassa oli peltirasia ja siellä rahaa. Olin siis löytänyt jakelukerkoston etäpisteen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaiseenkin aloitukseen ihmiset tulevat negaamaan.
Samaa ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelin, kun pihaltamme näkyvässä risteyksessä taajaman laidalla joku nainen kävi koiran kanssa lenkillä 2-3 kertaa viikossa ja joka kerta poikkesi läheisen männyn luona. Lopulta menin uteliaana itsekin katsomaan, että paskattaako se koiraansa sinne eikä kerää jätöksiä. Huomasin, että männyn juurakon suojassa oli peltirasia ja siellä rahaa. Olin siis löytänyt jakelukerkoston etäpisteen.
No aika harvoin jakso viedä koiransa ulos.
Kiitos ap ihanaa kun olet olemassa
Oletko varma, että oli roska? Jos olikin koiranpaska, tai ryöstösaalis minkä oli joutunut hylkäämään ojaan keikan jälkeen.