Muita jotka ovat muuten nättejä, mutta hammashymy on hirveä?
Kommentit (30)
Olen ruma, mutta hampaani ovat lumenvalkoiset ja tasaiset. Mietippä... haluaisitko olla koko ajan ruma ulkoapäin vai silloin vain kun hymyilet?
Kysy hammaslääkäriltä apua. Kaikkeen lyötyy apua nykyään!
Tarviiko niitä hampaita näytellä? Hymyile suu kiinni.
Kansan hammas- ja hiusrivistöt kuosiin! Missä ne setelit viipyy?
Hammashymy hirveä ja suu kiinni hymyillessä näytän sammakolta. Muuten perusnätti, joten en hymyile juuri ollenkaan... :/
Näyttelijä Patricia Arquetten kulmahampaat. Olin aivan ihastunut nähtyäni hänet jossain elokuvassa.
Yritin etsiä kuvalinkkiä, mutta yllättäen kaikissa kuvissa hänellä on suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Patricia Arquetten kulmahampaat. Olin aivan ihastunut nähtyäni hänet jossain elokuvassa.
Yritin etsiä kuvalinkkiä, mutta yllättäen kaikissa kuvissa hänellä on suu kiinni.
Aika kova mimmi, kun ei ole oikonut hampaitaan. Voisi hyvinkin hymyillä suu auki kuvissa, on tosi kaunis/söpö vinojen hampaiden kanssakin.
Täällä. Hymy näyttää lähinnä irvistykseltä, ikenetkin näkyy!
Mulla on muttei johtuen siitä että hampaat olisi rumat - ne on sellaiset ihan tavalliset, ei erityisen keltaiset tai vinot, joskaan ei mikään pimeässä hohtava jenkkihymykään. Mutta jos hymyilen niin leveästi että hampaat näkyy, mun naama rutistuu ihan kamalan näköiseksi: naaman alaosa leviää hyvin leveäksi niin että näyttää että on kauhea munapää, kapea otsa ja valtavan leveät leukaperät. Jos en virnistele, poski- ja leukaläskit pysyy paikallaan keskellä naamaa eikä levitä sitä sivullepäin.
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/3a/9e/e5/3a9ee55df59ec9622749e2f5e65280c…
Kirsten Dunstilla oli ennen vinot kulmahampaat, on tainnut kyllä oikaista ne.
Pinnalliset ilkkujat taas vauhdissa. Teille ei kelpaa mikään eikä kukaan.
Paksut sohvaperunat haukkuvat täällä oikeasti nättejä ihmisiä ja koettavat löytää heistä vikoja, joista vinoilla lisää.
Mä en koskaan hymyile niin että hampaat näkyy. En vain osaa. Jos yritän, se näyttää täysin teennäiseltä, huulet kireinä ja jähmettynyt ilme. Ei vaan tule luonnollisesti.
Minulla on yksi hammas ihan vinossa, mutta se ei ole koskaan haitannut pariutumista ja olen jopa saanut kumppaniksi todella ihania ja kuumia henkilöitä. Minusta se on vaan persoonallista.
Ei minun nuoruudessa opetettu hymyilemään suu auki, enkä aio opetellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Paksut sohvaperunat haukkuvat täällä oikeasti nättejä ihmisiä ja koettavat löytää heistä vikoja, joista vinoilla lisää.
Kuka on haukkunut? Tässähän ihmiset puhuvat omasta ulkonäöstään.
Minun hymyni on ruma koska suupielet eivät käänny nätisti, näytän siltä kuin minulla olisi kipuja. Jo ala-asteen kuvissa hymyni muistuttaa lähinnä väkinäistä irvistämistä vaikka on hauskan kuvaajan esille houkuttelema aito lapsen hymy.
Sama. Hymyilen aina suu kiinni