Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras keino ilkeilijöiden mitätöimiseksi:

Vierailija
29.05.2020 |

..on jättää heidät huomiotta. Ilkeät ihmiset rakastavat sitä kun saavat muut hermostumaan ja suuttumaan. He itse ovat huonolla tuulella jatkuvasti ja haluavat saada muut samalle tasolle. He inhoavat sitä kun heidän provosointiin ei reagoi.

Tuskastuttaa aina nähdä kun terveet ihmiset provosoituvat ja näin toimivat juuri niin kuin manipuloijat toivovat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Härnäävät vain kahta kauheammin jos toinen on niin ujo ja avuton ettei mitään sano takaisin.

Itse olen huomannut toimivaksi keinoksi ystävällisyyden, esim.

"Heh heh moi, mitä hullu"

"Eipä ihmeempiä, mitä sulle kuuluu? :) "

Eipä enää puhunut mulle. Vakavampaan kiusaamiseen toimimisesta ei ole kokemusta, vaikkakin yleensä sen kohteeksi joutuvat sellaiset jotka joko alistuu tai provosoituu.

Vierailija
22/26 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Härnäävät vain kahta kauheammin jos toinen on niin ujo ja avuton ettei mitään sano takaisin.

Eipä enää puhunut mulle. Vakavampaan kiusaamiseen toimimisesta ei ole kokemusta, vaikkakin yleensä sen kohteeksi joutuvat sellaiset jotka joko alistuu tai provosoituu.

Aivan kuin eläisitte jossain mielisairaassa rinnakkaistodellisuudessa. Oletteko aivan varmoja, ettei koko ilkeily ole omien aivojenne tuotosta? Mulle nimittäin mahdollisesti kävi niin, että omaa ihan neutraalia käytöstäni tulkittiin aiheettomasti v*ttuiluksi. Se kertoo silloin sen tulkitsijansa omasta psyykestä -- ei minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin eläisitte jossain mielisairaassa rinnakkaistodellisuudessa. Oletteko aivan varmoja, ettei koko ilkeily ole omien aivojenne tuotosta? Mulle nimittäin mahdollisesti kävi niin, että omaa ihan neutraalia käytöstäni tulkittiin aiheettomasti v*ttuiluksi. Se kertoo silloin sen tulkitsijansa omasta psyykestä -- ei minusta.

Miksi alapeukut ilman perusteluja? Tämä nyt vain on fakta. Pitäisikö valehdella mieluummin vai mikä oli vikana kommentissani?

Vierailija
24/26 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuilu on taitolaji.

Vttuilu ei vaadi mitään, mutta se että osaa olla vttuilematta vaatii jo älyä.

Tää oli vtttuilua. :D

Vierailija
25/26 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuilu on taitolaji.

Vttuilu ei vaadi mitään, mutta se että osaa olla vttuilematta vaatii jo älyä.

Tää oli vtttuilua. :D

Emotionaalisesti 13-vuotiaan tasolle jääneet mammat yläpeukuttavat raivokkaasti.

Vierailija
26/26 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut ilman perusteluja? Tämä nyt vain on fakta. Pitäisikö valehdella mieluummin vai mikä oli vikana kommentissani?

Olen pahoillani, mutta minulla on huonoja uutisia: kommenttisi oli oppikirjaesimerkki kaasuvalotuksesta. Ja se taas merkitsee, että sinä olet... en viitsi sanoa.