Twerk-tähti Tinzeltä biisi!
Mukana myös Teflon Brothers ja F. Hitti vai huti?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Olisivat tehneet sellaisen videon jossa ääni kuuluu perseestä. CGI.llä olisi varmaan saanut näyttämään siltä, että hanurin puoliskot liikkuvat kuin huulet ja aukko supistelee sanojen tahtiin.
Tai toi räppäri spuge ois voinu kurkistella sieltä reiästä ja räpätä sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä biisi on Tinzen? Ei ole säveltänyt, ei soita, ei laula.
Mä taas ihmettelen tuota ennakoitua kansainvälistä menestystä. Vaikea kuvitella montaa hittikappaletta samalla hytkyttelykonseptilla. Kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki. Hyvähän se on että menestyy, ei siinä.
Hyvähän tuo oli, täälläpäin yhä useammat nuoret tytöt harrastaa twerkkausta kun varsinkin ulkkispoikiin se tekee vaikutuksen koulun diskoissa ja tapahtumissa missä sen huomaa. Voishan tuota liikuntatunneillakin opettaa tylsien tavallisten tanssien sijaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän tuo oli, täälläpäin yhä useammat nuoret tytöt harrastaa twerkkausta kun varsinkin ulkkispoikiin se tekee vaikutuksen koulun diskoissa ja tapahtumissa missä sen huomaa. Voishan tuota liikuntatunneillakin opettaa tylsien tavallisten tanssien sijaan
Toi twerkkaus on vanha juttu Afrikassa. Olen kokenut ns. etumukseenhierontatwerkkausta tanssilattiala. Viimeksi kun kävin niin ihan torilla kävellessä yksi paikallinen nainen tuli hytkyttämään takapuoltaan mun eteen. Otin kohteliaisuutena.
Moni ihana mies haluaisi höylätä twerkkaajia kuin halpaa juustoa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä biisi on Tinzen? Ei ole säveltänyt, ei soita, ei laula.
Mitä sen on oikeestaan väliä, biisi kun biisi. Toi ei kyllä oo mikään radiohitti, mutta jos joku tykkää niin mitä sit.
Biisit on hyviä tai ei riippumatta siitä kenen kuva levynkannessa on.
Eihän näitä siis miehille tehdä, vaan ihan itselle. ÖÖÖ. Kyllä burleski on paljon kauniinpaa.
Olis hienoa jos tinze sais kutsun itsenäisyyspäivän juhliin niin saatais sinnekkin katsottavaa tai jos ei vieraana niin sitten hän vois esiintyvänä taiteilijana twerkata veteraaneille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autotune-arsisti.
Eihän se itse laula mitään, joten autotunea ei tarvita.
Tämä prceenkeikuttaja on ideoinut kappaleen prceenketkutteluun sopivaksi ja sitten siihen on kutsuttu artisti esittämään renkutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Miten kellekään miehelle voi tulla tuollaisia ajatuksia? Twerkkaus on naisten oma asia ja se kasvattaa oman naiseuden tuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Miten kellekään miehelle voi tulla tuollaisia ajatuksia? Twerkkaus on naisten oma asia ja se kasvattaa oman naiseuden tuntemusta.
Kommenttisi oli varmaan sarkasmia?
En tajua miten toi perseen esittely stringishortseissa voimaannuttaa naista? 😂 oi luoja oon liian vanha.... Vaikka näköjään oon saman ikäinen kun tinze 😂 noh kukin taplaa tyylillään.
Onhan se hienoa kun saa leveän prceensä tuotteistettua.
Onneksi ei ole tyttäreni. Itkisin ja surisin sitä minkälainen on naisen malli.
Onko tämä nyt sitä uusfeminismiä? Tuosta puuttui vain himokkaat irakit ja muut vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autotune-arsisti.
Eihän se itse laula mitään, joten autotunea ei tarvita.
Tämä prceenkeikuttaja on ideoinut kappaleen prceenketkutteluun sopivaksi ja sitten siihen on kutsuttu artisti esittämään renkutuksen.
Ideoinut? Mäkin voin ideoida esim. sinfonian, jos joku säveltäisi sen sitten mun nimiin. Sanoisin, että tehään niinku semmonen, että siinä ois palio viulua ja semmonen mahtava tunnelma. Kyllä tuo ideointi on niin hyvää, että se on mun biisi.
Ääh lääh puuh ja peppu heiluu. Miksi ei voi tehdä sporttilaulua perselihaksista ilman ähkyä ja voihkua? Ei-seksualisoitu perse olisi ihan hyvä juttu. Uimalelun päällä lihasten hallinta on ihan hyvällä tasolla.
Ei nainen kyllä ole tuolla tavoin kaunis :(