Paneeko +70vuotiaat?
Onko kellään vahvistettua tietoa siitä, että harrastavatko yli 70 vuotiaat seksiä ja jos harrastavat, niin kuinka usein?
Kommentit (10)
Jotku panee vielä vanhainkodissakin. Vaikka ei pää toimiskaan enään.
Bernie Ecclestone tulee nyt isäksi 89 vuotiaana..että kaippa tuokin on pannu.
Vierailija kirjoitti:
Osa meistä panee, osa ei. Minä ja vaimoni 75v ja 72v pannaan vielä 1-2 krt viikossa. Ollaan oltu yhdessä 50 vuotta tasan.
Goals♥️ Pitkää ikää ja hyviä panoja teille!
Lopetin panemisen 63-vuotiaana. Nyt olen 64v.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? 61 ja haluan jokapäivä ja niin haluaa mieskin, joka muutaman vuoden nuorempi. En vois kuvitellakaan olevani vaikkapa vuodenpäästä ilman..no way!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? 61 ja haluan jokapäivä ja niin haluaa mieskin, joka muutaman vuoden nuorempi. En vois kuvitellakaan olevani vaikkapa vuodenpäästä ilman..no way!
Eturauhas vaivaan söin 20 vuotta Avodartia ja Finasteridia, sekä Exprossia. Ne vei halut. Ei vaan kiinnosta.
Panee. Työskentelin aiemmin ikäihmisten parissa, siis järjestötoimintaa heille. Siivut kossua ja jo vain peitto heiluu. :D
Olen tasan 70 ja vaimo 14v nuorempi. Kyllä pannaan useita kertoja viikossa. Olemme kummatkin sporttisia ja hyväkuntoisia.
Osa meistä panee, osa ei. Minä ja vaimoni 75v ja 72v pannaan vielä 1-2 krt viikossa. Ollaan oltu yhdessä 50 vuotta tasan.