Millainen ihminen on mielestäsi juntti?
Kommentit (50)
No vaikka sellainen, joka tänään "palveli" minua kaupassa. Olin ottanut kuvan tuotteesta, jota etsin. Sanoin myyjälle sen ja näpytin pari sekuntia kännykkääni näyttääkseen kuvan. Myyjä jo tokaisi: "Niin mikä kuva?" Vastasin, että se, jonka nyt näytän. Näytin ja hän: "Siis mikä tuo on?" Minä: "No se on tämä x, josta kuva on otettu." Myyjä: "No jotain meillä on, tuolla noin. Mut ei oo montaa." Ja lähdin sinne tuonne noin ja sain etsiä tovin. Toinen myyjä meni ohi. Toistin kysymykseni. Hän ystävällisen avuliaasti vei minut k.o. hyllylle. Tuote löytyi. Ensimmäinen myyjä on minulle esimerkki juntista. Tympeä, karkea, epäkohtelias.
Tatuoidut naiset ovat wt-junttisakkia, joita on muuten nykyään todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Musta juntti on kiva maalainen mies joka ei välitä muotijutuista, mutta ei dissaa ketään. Persu on se rasistinen paska-apina jota yleensä kutsutaan juntiksi.
Maalla ei ole kovin paljon mustia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta juntti on kiva maalainen mies joka ei välitä muotijutuista, mutta ei dissaa ketään. Persu on se rasistinen paska-apina jota yleensä kutsutaan juntiksi.
Maalla ei ole kovin paljon mustia.
Tällainen sanailu on junttia.
Juntti on hyvin vanha slangisana, jota käytettiin Helsingissä 1900-luvun alussa, tarkoitti maalaistyttöä. Juippi myös vanha slangisana, tarkoitti maalaispoikaa.
Juntti on sellainen mikä syö ööh tyypin mainitsemia ruokia.
Juntti on junttura. Esim. Pokka pitää-sarjan Onslowta voisi joku sanoa juntiksi.
Juuri näin. Ja tämä koskee aivan täysin myös ns. tiedostavia piirejä.