Saako törkeistä kommenteista eston?
Kirjoitin tänne täysin asiallisen aloituksen, mutta siihen vastattiin todella törkeillä ja alatyylisillä, seksuaalissävytteisillä kommenteilla ja koko viestiketju poistettiin. Saako täällä bänniä kunnianloukkauksen täyttävistä kommenteista vai poistellaanko vain ketjut, joihin ilmaantuu törkykommentteja? Jos ei saa bänniä, vaan pelkkä ketju poistuu, niin nämä häiriköt saavat tavoitteensa läpi.
Tulipahan tuokin koettua mitä on keskustelupalsta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ketjusta oli kyse?
Samantekevää itse asian kannalta, jos kerran tämö on toimintapolitiikka täällä. Hyvä tietää, kerron kyllä kavereillekin kokemukseni. Tulkaa ihmeessä vaivapalstalle jos haluatte törkeitä naisvihamielisiä kommennteja. Ap
Miksi pitäisi uskoa sua, jos et edes uskalla kertoa mistä ketjusta oli kyse?
Ole uskomatta sitten. Pointti ei ollut aiheessa vaan siinä että törkyksien kirjoittaminen voinrauhassa jatkua. Aihe oli muoti ja transmallit.ap
Just. Anna mä arvaan, se "törkeys" oli sun mielestä sitä, että joku sanoi, että transnainen on mies, transmies on nainen, ei ole olemassa ladydickiä tai manpussya tms.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöön menevät törkeydet ovat Sanoman mielestä ok., mutta asioista ei saa puhua, esim. Intersektionaalinen feminismi on kielletty puheenaihe. DDR?
Kyllä saat puhua, jos hehkutat intersektionaalista feminismiä. Kriittiset näkökulmat ovat sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ketjusta oli kyse?
Samantekevää itse asian kannalta, jos kerran tämö on toimintapolitiikka täällä. Hyvä tietää, kerron kyllä kavereillekin kokemukseni. Tulkaa ihmeessä vaivapalstalle jos haluatte törkeitä naisvihamielisiä kommennteja. Ap
Ole uskomatta sitten. Pointti ei ollut aiheessa vaan siinä että törkyksien kirjoittaminen voinrauhassa jatkua. Aihe oli muoti ja transmallit.ap
Just. Anna mä arvaan, se "törkeys" oli sun mielestä sitä, että joku sanoi, että transnainen on mies, transmies on nainen, ei ole olemassa ladydickiä tai manpussya tms.
Kyse ei ole aiheesta, siitä ei edes ehditty keskustella, vaan kerju täyttyi välittömästi minua solvaavista kunnianloukkauksen täyttävistä kommenteista. Niiden kirjoittajat voivat rauhassa jatkaa, vaikka kommentit olivat törkeimpiä mihin ikinä olen törmännyt. Tähänkö on täällä totuttu ja se on ok?
Tässäkin ketjussa oli yksi vastaavanlainen kommentti, mistä kuuluisi bänni. Ne jotka eivät kykene asialliseen keskusteluun on kyllä mahdollista bännätä, siitä se ei ole kiinni. Ap
Temptation island ja muun vastaavan aiheen kommentointi ja aiheesta yleensä kiinnostuminen tänne kirjoittelu siitä pitäisi riittää vähänkään jonkin asteen banniin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ketjusta oli kyse?
Kyse ei ole aiheesta, siitä ei edes ehditty keskustella, vaan kerju täyttyi välittömästi minua solvaavista kunnianloukkauksen täyttävistä kommenteista. Niiden kirjoittajat voivat rauhassa jatkaa, vaikka kommentit olivat törkeimpiä mihin ikinä olen törmännyt. Tähänkö on täällä totuttu ja se on ok?
Tässäkin ketjussa oli yksi vastaavanlainen kommentti, mistä kuuluisi bänni. Ne jotka eivät kykene asialliseen keskusteluun on kyllä mahdollista bännätä, siitä se ei ole kiinni. Ap
Siis kerroitko henkilöllisyytesi ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ketjusta oli kyse?
Siis kerroitko henkilöllisyytesi ketjussa?
Voit säästää saivartelusi muualle. Naisvihaa ilmentävää solvaamista on netissä ihan tarpeeksi, mutta en olisi uskonut, että juuri tällä palstalla sen suoltaminen on mahdollista saamatta bänniä. Jokin syyhän siihen on oltava. Ap
En ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen enkä tiedä mistään muista ketjuista, kun ole ole täällä kirjoitellut. Kyse oli siis siitä, että mua solvattiin todella törkeillä nimityksillä. Annan tästä palstasta juttuvinkin toiselle lehtikonsernille. Ap