Onko mulla nyt sit täydellinen naisvartalo?
Mä aloin googlettelee huvikseen, kellä on täydelliseksi tituleerattu vartalo ja vastaus on Kelly Brook. Aiemmin siis ja nyt taas, hetken oli hieman pyöreähkö, mutta laihdutti.
Hänen mitat:
pituus 168
paino 66 kg
rinta 99 cm
vyötärö 71 cm
lantio 94 cm
kuppikoko 75E
Hämmennyin. Koska mun mitat:
pituus 170
paino 66 kg
rinta 98 cm
vyötärö 71 cm
lantio 98 cm
kuppikoko 70E
Eli melkein samat, tissit on kyllä vähän pienemmät, mutta kokonaisuus taas enemmän tiimalasi.
Mitä mieltä? Mun mielestä Kellyn mitat on tosi tavalliset, en tajua miksi ois täydelliset mitat! Mutta jotkut tieteilijät olivat päätyneet tähän päätelmään
Kommentit (30)
Silmällähän naisvartalo mitataan, varsinkin näin kesäisin
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 166cm, 62kg
Rinta 96, vyötärö 72, lantio 94 ja kuppikoko 70E ja ihan selkeästi olen vähän pläski. Siksipä aloitin taas lenkkeilyn.
Täydellinen vartalo my ass 😁
Mutta ehkä se johtuu siitä, että minustakin hoikka ja siro on nätimpää kuin uhkeus.
Sama, oon miettiny, et vois ainakin kuutisen kiloa menettää, niin olisin itse tyytyväinen. 😄
Ap
Normaalilta vaikuttaa. Ihmiset ei vaan enää tiedä mikä pn normaali, kun moni on niin lihava.
Vaikea ottaa kantaa ap:n vartaloon ilman kuvaa, mutta mun mielestä Kelly Brookin vartalon mittasuhteet näyttävät aika oudoilta. Hänellä on pieni ja lyhyt ylävartalo, jossa on valtavat rinnat. Itse pidän sopusuhtaisempaa vartaloa ihanteellisempana, mutta varmasti monet miehet ihannoivat juuri tuolllaista kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän todella kaunis, sitä ei voi kiistää. Omasta mielestäni täydellinen ja kaikkein kaunein naisvartalo on kuitenkin enemmänkin siro ja missimäinen eikä noin uhkea.
Eikö nuo mitat ole siltä ajalta kun hän näytti tältä?
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/08/19/article-1046578-0253B3CF0000…
Näin ainakin itse oletin.
Tuossa on hyvä kroppa. Kaikissa muissa nopeasti googlaamalla näyttää todella pullealta ja ei omaan makuuni. Hirveän suuri tuo metrin rintaympärys, valtava suorastaan.
Marilynin mitat oli 90x60x90 ja ne oli vallan mainiot. Jos uudet ihannemitat olisi 100x70x100 niin taitaa olla "kehopositiivisten" mittoja.
Nopeesti katsottuna Kellyn rintavarustus on niin iso jopa hänen kokoiselleen, että se kyllä jakaa mielipiteet.
Sinänsä ei ole yllättävää, että muilta osin Kellyn "sopusuhtainen pehmeys" on varmasti useimpien miesten mieleen.
En tiedä kuka on Kelly Brook ja kenen mielestä hänellä on täydellinen vartalo. Itselleni kukaan alle 175 cm nainen ei voi olla tyydyttävä.
m, 188 cm
Täydellinen kenen mielestä? Sama kun tutkittaisiin mikä on maailman paras ruoka. Makuja on niin monia.