Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen näkymätön läski

Vierailija
28.05.2020 |

Kukaan ei kiinnitä minuun mitään huomiota jos ihmisten parissa liikun. Oletko lihava huomannut saman?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muhun pari kertaa kiinnitetty huomiota ja haukuttu läskiksi. Kerran ajaessani pyörällä pari tyttöä, iältään ehkä 10-12 v, sanoivat kovaan ääneen perääni "mikä läski". Hitto kun en pysähtynyt. Toisella kerralla joku poika, parikymppinen, huomautti samaa vieressä kulkevalle kaverilleen, kun kävelivät mua vastaan. Ja nämä siis täysin tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
2/7 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen havainnut, että lihavia käytetään helposti hyväksi. Ollaan olevinaan niin ihastuneita, koska halutaan seksiä tai kokeilla läskiä. Sitten kun ollaan saatu mitä haluttiin niin miehestä ei kuulu enää ikinä. En tästä syystä enää tapaile miehiä, itsetuntoni on lopullisesti murentunut, vaikka olen vasta 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen havainnut, että lihavia käytetään helposti hyväksi. Ollaan olevinaan niin ihastuneita, koska halutaan seksiä tai kokeilla läskiä. Sitten kun ollaan saatu mitä haluttiin niin miehestä ei kuulu enää ikinä. En tästä syystä enää tapaile miehiä, itsetuntoni on lopullisesti murentunut, vaikka olen vasta 20v.

Minulla on samanlaisia kokemuksia. Olen lopullisesti masentunut juurikin tuon takia. Ensin miehet ovat innokkaita ja antavat ymmärtää, että jotain vakavampaa voisi tulla. Sitten seksin jälkeen aletaan puristelemaan vatsamakkaroita ja vihjailemaan ylipainosta. ”Parempi, että on liikaa kuin liian vähän. Liiasta voi aina napata pois...” Hekoheko.

Sitten useampi mies on alkanut antamaan treenivinkkejä, koska mielestään en liiku (ollenkaan). Olen aina käynyt kuitenkin salilla. Tuo tieto on ollut järkyttävä niille kundeille.

Yksi mies oli, että mun pitäisi laihtua, koska yleensä sen (hänen) tasoiset naiset ovat tosi hoikkia. Mies itse kittasi alkoholia ja maha pömpötti.

Vierailija
4/7 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että kaikki tuijottaa. Alkaa todella jo vaivaamaan.

Mutta niin ne tuijotti kun olin laihakin että kai sitten kasvot on kauniit tai ainakin mieleenjäävät. En tiedä. Mutta tuijotus jatkuu kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuota onko se pakko olla lihava? kuka pakottaa mättämään ruokaa suuhun jatkuvasti?

jos et halua olla lihava ,niin muuta ruokavaliota.

toki jos haluat pysyä lihavana niin jatka vaa syömistä samaan malliin.

Vierailija
6/7 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran marketissa ohitseni käveli n. 25v mies ja sanoi "röh röh"

Vierailija
7/7 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin häiritsis jos kaikki kyyläis perään ja huutelis.