Tiede: H1N1-rokotteella ja narkolepsiatapauksulla ei mitään yhteyttä
Kommentit (17)
En jaksanut perehtyä, mutta jos joku näin väittää niin taustalla lienee korona-rokotetta kehittelevä taho.
Hahhah. En avaa linkkiä. Millä selittävät molempien samanaikaisuuden?
damage control antikristitty nenä ihminen valmistelee ihmisiä ottamaan kovid19 rokotteen joka heikentää länsimaalaisten suorituskykyä laskien maanpuolustuskykyjä jne moika
Vierailija kirjoitti:
Hahhah. En avaa linkkiä. Millä selittävät molempien samanaikaisuuden?
Linkissä sanotaan että liittyisi itse H1N1 -virukseen eikä niinkään rokotteeseen. Tämä nyt toki on kyseisen rokotteen kehitelleen tahon edustajan kertomaa, eli ei missään nimessä neutraali lähde.
Olen kyllä sinänsä valmis uskomaan että tieteen käsitys tapauksen taustoista voi olla muuttunut, mutta en ihan sellaisenaan tuota niele ilman riippumattomia lähteitä.
Ilmoittaa rokotetta myynyt yhtiö!
Ja toteaa, että narkolepsiaa aiheuttaneen rokotteen välittäjäainetta As03 aiotaan laittaa uuteen covid-rokotteeseen.
Eikös tämä ole tiedetty jo pitkään. Narkolepsiaa esiintyi sikainfluenssan yhteydessä sielläkin, missä ei rokotettu ollenkaan.
Itse asiassa autoimmuunisairauksien taustalta löytyy melkein aina jokin vaaraton infektio. Sairastaminen ei ole mitenkään erityisen hyvässä mielessä luonnollista.
Nyt pn 101. Kerta, kun kirjoitan tänne, että narkolepsian voi saada vain, jos on tietty geneettinen perimä.
Alkakaa jo uskoa.
Mikä tahansa infektio voi sen laukaista.
En ole saanut rahaa rokotevalmistajilta. Olenpahan vain ollut mukana ko geenitutkimuksissa.
T.tutkija
Vierailija kirjoitti:
Nyt pn 101. Kerta, kun kirjoitan tänne, että narkolepsian voi saada vain, jos on tietty geneettinen perimä.
Alkakaa jo uskoa.
En ole saanut rahaa rokotevalmistajilta. Olenpahan vain ollut mukana ko geenitutkimuksissa.
T.tutkija
Nature ja nurture suhteen ihminen voi valita: ottaa rokotteen josta tulee narkolepsia mikäli omaa paskan geenivariantin, tai sitten muuttaa käytöstään ja elää kuten nyt eletään. Vrt. Ei tarvita HPV saati muitakaan rokotteita, jos ei jaa pärschettä jokaiselle saastalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa jo uskoa.
T.tutkijaNature ja nurture suhteen ihminen voi valita: ottaa rokotteen josta tulee narkolepsia mikäli omaa paskan geenivariantin, tai sitten muuttaa käytöstään ja elää kuten nyt eletään. Vrt. Ei tarvita HPV saati muitakaan rokotteita, jos ei jaa pärschettä jokaiselle saastalle.
Tuossa yllä on kyllä sekä luonnosta että yhteiskunnasta vieraantunut ihminen.
Sairastin sikainfluenssan, tuli narkolepsia. Rokotetta en ehtinyt ottaa, kun sairastin sikainfluenssaa juuri rokotuksen aikana ja olin pois koulusta. Ainakin omalla kohdallani narkolepsia tuli sairastetusta sikainfluenssasta.
Vierailija kirjoitti:
Sairastin sikainfluenssan, tuli narkolepsia. Rokotetta en ehtinyt ottaa, kun sairastin sikainfluenssaa juuri rokotuksen aikana ja olin pois koulusta. Ainakin omalla kohdallani narkolepsia tuli sairastetusta sikainfluenssasta.
Suomessa oli narkolepsiaa jo ennen ko rokotetta. Et ole valitettavasti ainoa. Sen voi saada ihan mistä infektiosta tahansa.
Silti kaikki, joilla ko geeni on eivät koskaan saa narkolepsiaa, kuten kaikki lottoajat eivät saa päävoittoa.
Up