Korona-ajan hyviä puolia
Siis niitähän riittää. Saa olla etätöissä, kukaan ei puhu ilmastonmuutoksesta eikä moiti yksityisautoilua, ruuhkat ovat normaalia pienemmät, kauppakeskuksissa ei ole ruuhkaa, eikä juuri kukaan ole vaatimassa lapsia Alholin leiriltä eikä uussuomalaisia tänne.
Silti juuri mikään normaaliin elämänmenoon kuuluva asia ei ole kiellettyä. On toki kaikenlaisia suosituksia, mutta esimerkiksi mökillä voi käydä ja ulkomaillekin lentää koneet. Maanantaina pääsee jälleen ravintoloihin ja terasseillekin. 😊
Kommentit (7)
Onko korona aiheuttanut kaikille vain kurjuutta?
En ole ennenkään juuri tuhlaillut, köyhä kun olen, mutta olen herännyt huomaamaan että tosi vähällä pärjää perusterve aikuinen. Ruoka on isoin menoerä, ja senkin suhteen olen alkanut nipistämään- eikä tunnu missään. Siitä tulee aika nopeasti rutiini: jos käväisen kaupassa hakemassa leipää, nappaan sen -30% pussin edes rekisteröimättä asiaa sen kummemmin. Etsin kaikilla hyllyillä kaupan oman merkin version tuotteesta, jonka haluan ostaa. Erikoisemmat jutut koitan ostaa esim. Lidlistä (aurinkorasva herkkäihoiselle suojakertoimella 50+ 2,99€!), kuten myös käyttötarvikkeet.
Vierailija kirjoitti:
En ole ennenkään juuri tuhlaillut, köyhä kun olen, mutta olen herännyt huomaamaan että tosi vähällä pärjää perusterve aikuinen. Ruoka on isoin menoerä, ja senkin suhteen olen alkanut nipistämään- eikä tunnu missään. Siitä tulee aika nopeasti rutiini: jos käväisen kaupassa hakemassa leipää, nappaan sen -30% pussin edes rekisteröimättä asiaa sen kummemmin. Etsin kaikilla hyllyillä kaupan oman merkin version tuotteesta, jonka haluan ostaa. Erikoisemmat jutut koitan ostaa esim. Lidlistä (aurinkorasva herkkäihoiselle suojakertoimella 50+ 2,99€!), kuten myös käyttötarvikkeet.
Ei kai järkevä taloudenpito koronaa tuekseen tarvitse?
Minusta vaikuttaa, että porukka on jo liikkeellä aivan entiseen malliin. Parkkipaikat ovat joka puolella täynnä.
On tullut ulkoiltua enemmän ja laitettua ruokaa itse enemmän.
Ensi kesänä saa olla rauhassa pakkovierailuilta sukulaisiin.
En ole nähnyt anoppia kolmeen kuukauteen. Ihan mahtavaa.
Onko muita?