Ovatko “Dipper-karkit“ myrkyllisiä?
Nyt pyörii uutisia siitä, että Dipper-nimiset karkit olisivat myrkyllisiä. Kerro mielipiteesi siitä.
Hyvää kesää kaikki!
Kommentit (253)
HYI VÄRIAINEET!
Järkyttävää. Maistuu ihan joltain makeutusaineelta hammastahnassa. Ja se dippereiden tarttuvuus hampaisiin...
Mun pikkuveli oksensi syötyään koko laatikollisen Tonttu-konvehteja Jouluna. Olisikohan pitänyt soittaa Iltalehteen?
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä edes laittaisi tuollaista värjäävää patukkaa suuhuni.
Hyvä. En Mäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun pikkuveli oksensi syötyään koko laatikollisen Tonttu-konvehteja Jouluna. Olisikohan pitänyt soittaa Iltalehteen?
Tonttukohvetteja???
Nämähän on näitä karkkeja jotka värjää hampaat(kin).
Vierailija kirjoitti:
Läskit vanhemmat antaa läskien lasten nauttia ylenpalttisesti tuollaista skeidaa niin ei ihmekään, jos vähän oksennellaan. Kohtuus kaikessa pätee tähänkin.
Kotikalja pitäisi myös kieltää. Aikanaan 90-luvulla meidän ala-asteella ties kuinka moni huumoriveikko leikki vetävänsä kännit kyseisellä tuotteella, minkä lopputulemana oli tietenkin helvetisti oksentelua ja pahoinvointia. Miksei hallitus tee mitään tälle asialle?
Miksi ne huulet/hampaat/kieli
On niin kiva värjätä?
😎
Teinit luulee olevansa cooleja dippereiden avulla. Ei onnistu.
Ei mikään onnistu.
Hallituksen pitäisi kieltää myös nämä karkit.
Mitä ne dipperit on?
Jotain kieltä värjääviä karkkejako?
Aa siis miksi. Miksi tämmösiä on myynnissä.
http://i1353.photobucket.com/albums/q666/Sekalaisetkarkit/ZungenMalerti…
Eikö kukaan oikeasti muista noita? Niitähän oli silloin kun nykyiset äidit oli itse lapsia, mutta nyt kauhistellaan ja ihmetellään kun karkki värjää kielen.
Vierailija kirjoitti:
http://i1353.photobucket.com/albums/q666/Sekalaisetkarkit/ZungenMalerti…
Eikö kukaan oikeasti muista noita? Niitähän oli silloin kun nykyiset äidit oli itse lapsia, mutta nyt kauhistellaan ja ihmetellään kun karkki värjää kielen.
Samaa mieltä. Miksi se muka niin kamalaa on että jos värjää kielen?
Nam! Dipper on ihan paras karkki mitä olen maistanut. Mmmmmm...
Meidän perheessä loppui tämän tuotteen nauttiminen nähtyäni millaiseen kuntoon kotimme vessanpönttö meni tokaluokkaisemme täysistunnon jälkeen. Aivan kuin jokin Smurffien joukkohukuttaminen olisi tehty meidän vessanpönttöön. Oli kyllä sellainen näky, ettei ihan hevillä unohdu. Ei voi olla terveellistä tuollaisen Dipperin imeskely. Tietääkseni näitä Dippereitä oli nautittu vain yksi kappale, ellei lapsi sitten varastanut kauppareissun yhteydessä näitä lisää.
Minä en kyllä edes laittaisi tuollaista värjäävää patukkaa suuhuni.