Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on kateellisten sarvikuonojen maa.

Vierailija
28.05.2020 |

Onhan kateutta, ja kateellisia ihmisiä muuallakin, mutta suomalaisissa tämä piirre vain erityisesti korostuu. Jos joku on saamassa jotain etuisuuksia, nousee hirveä älämölö, ja buuaus asiasta, ja hirvittävät posmitukset, miksi etuus pitäisi perua juuri heillä, joita etuisuudet eivät koske.
Seuratkaapa vaan seuraavien päivien kommentointia.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en sairasta tuota.

Mulla on muita luonnevikoja.

Vierailija
2/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein kateellisten sarvoíkuonojen? Ettei esimerkiksi kasvissyöjä sarvikuonojen tai pissaliisa sarvikuonojen? Ei isosarvikuonojen, pensassarvikuonojen, sumatransarvikuonojen, intiansarvikuonojen tai jaavansarvikuonojen?

No ei...totta sinä puhut. Ulkomailta takas Suomeen muuttaneena usein vieläkin koen tästä asiasta kulttuurishokkia vaikka tulin takas jo 10v sitten. Jossain oli juuri sellainen tutkimuskin, että muihin maihin verrattuna suomalaisilla on vähemmän auttamisenhalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta on olemassa kahdenlaista.

Amerikkalainen kateus.

Venäläinen kateus.

Amerikkalainen näkee naapurin pihalla hienon uuden auton.

"Wau, minä hankin samanlaisen"

Venäläinen näkee naapurin pihalla uuden auton.

" Viddu, minä naarmutan tuon"

Suomalainen kateus on tätä jälkimmäistä

Vierailija
4/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa myös kiusataan ihmisten saavutuksien toteuttamista töistä ilman empatiaa antaen kateutta vaikka ihmisellä olisi terve kunnianhimo ja työstä saataisiin suomalaiseen yhteisöön yhteistä iloa, kuten Juha Sipilän aktiivimallilla kävi. Suomessa on liikaa -ismejä ja tukia empaattimattomiin tukielimiin jotka tekevät mielellä kateutta ja mielellään sekä niitä on helppo aivopestä koska suomalaiseen systeemiin perustuu helppoa elämistä.

Vierailija
5/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai viime aikoina se etuuksista valittaminen on johtunut ihan muusta kuin kateudesta.

Ihmiset nyt vain kokee että heidän verorahoillaan ei pitäisi tukea sellaista yritystä joka on käytännössä yksi bloggari ja sisällön tuottaminen on sitä että mennään lomalle, ostetaan uus laukku, ja kuvataan sitä joka kuvakulmasta someen.

Vierailija
6/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen kateus.

Venäläinen kateus.

Ja vain jälkimmäinen on kateutta.

Eka voi olla vaikka ihailua.

Vierailija
7/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on hyvä suoja syy turvata perustella henkisesti itsensä ulos tilanteesta jossa voisi joutua miettimään onko se yksilön etu ristiriidassa suuremman enemmistön etuun ja käytetäänkö yksilöä välineenä kaltaisiaan vastaan. Varmasti Trumpinkin mielestä kaikki on ansiattua ja muut ovat vain kateellisia. Alhaalta kun aloittaa opetuksen kateudesta niin ei kukaan kyseenalaista trumppejakaan

Vierailija
8/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa myös kiusataan ihmisten saavutuksien toteuttamista töistä ilman empatiaa antaen kateutta vaikka ihmisellä olisi terve kunnianhimo ja työstä saataisiin suomalaiseen yhteisöön yhteistä iloa, kuten Juha Sipilän aktiivimallilla kävi. Suomessa on liikaa -ismejä ja tukia empaattimattomiin tukielimiin jotka tekevät mielellä kateutta ja mielellään sekä niitä on helppo aivopestä koska suomalaiseen systeemiin perustuu helppoa elämistä.

Helppo tie johtaa vaikeuksiin. Vaikea työ tasapainottaa ja johtaa kunnianhimoon ja saavutuksiin. Kehoitan katsomaan youtubesta reilu 4tunnin video neuropsychology of selfdiscipline ja kuuntelemaan mitä siinä sanotaan. Ihmisiä huijjataan että kulta on ensimmäinen tavoitteemme kuin se on hopea oikeasti ja eurooppa on tämän kullan kanssa varsinainen aivopesun ajatushautomo kuningattareen kanssa ja sen suomalaisen mafian kanssa jota mm. Rothschildit rahoittaa. Kuin ihminen syntyy niin me nähdään jo vauvasta saakka että hopea on meidän ensimmäinen tavoite ellei ole syntynyt kultalusikka pepussa ja mielletty tai jopa aivopesty että se syntymästä tuleva totuus jonka Jumala on siunannut jokaiselle lapselle on varastamista, empatian tukahduttamista niitä kohtaan jotka uskovat tai omistavat jalohopeaa kuten ollaan nähty jalohopean c-ł-í-p-p-e-r metallin kohdalla.

Vierailija
9/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rikkaat tietävät tämän ja usuttavat tukia nostavat köyhät tappelemaan keskenään. 

Vierailija
10/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään törmännyt niin innostuneeseen kateudesta paasaamiseen kuin Suomessa.

Jos et pidä jostakin, olet heti muka kateellinen.

Joku hankkii tavaroita vain herättääkseen kateutta. Jos et ole kiinnostunut saati kateellinen kaverisi sohvasta/kahvikoneesta/telkkarista, sulle suututaan.

Eikö olisi parasta jos jokainen vain hankkisi sitä mitä itse haluaa?

Vierailija
11/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen kateus.

Venäläinen kateus.

Kyllä, ja suomalainen saattaa vieläpä jatkaa kateuden sokaisemana juttua siten, että laittaa ilkeämielisiä juoruja liikkeelle esim. että uusi auto on hankittu likaisin keinoin tms. Pahansuopa juoruilu on sekin kateuden sivutuote, ja niin perisuomalainen ikävä piirre ihmisissä.

Vierailija
12/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen rikkaat tietävät tämän ja usuttavat tukia nostavat köyhät tappelemaan keskenään. 

Kaiken sen aktiivimallin ajan aikana oltaisiin jo voitu puhaltaa yhteen hiileen ja meillä olisi jo ihmiskunnan äänestyksen voittaja jos näin oltaisiin toteutettu, viellä ei ole liian myöhäistä.

I'll be back!

Vierailija
13/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään törmännyt niin innostuneeseen kateudesta paasaamiseen kuin Suomessa.

Joku hankkii tavaroita vain herättääkseen kateutta. Jos et ole kiinnostunut saati kateellinen kaverisi sohvasta/kahvikoneesta/telkkarista, sulle suututaan.

Et nyt ymmärrä asian pointtia. Kateus kumpuaa juurikin siitä, että toisella on jotain sellaista, jota itse et voi itsellesi saada. Esim kaunis vaimo/ rikas, ja komea, menestynyt aviomies.

Vierailija
14/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärrä asian pointtia. Kateus kumpuaa juurikin siitä, että toisella on jotain sellaista, jota itse et voi itsellesi saada. Esim kaunis vaimo/ rikas, ja komea, menestynyt aviomies.

Kyllä minusta vaikutti että hän ymmärtää kyllä mitä kateus on, mutta tuo oli erittäin hyvä pointti, että aina heitetään (varsinkin täällä palstalla) kateuskortti ihan kaikesta kehään kun et jostain itse niin pidä tai halua. Siinä olet ihan oikeassa.

Vierailija
15/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tekee mieli haukkaista tuosta pöydällä olevasta sitruunasta palasen ja pala palalta kokonaan, taidan tehdä mehun vain siitä. Kannattaa oikeasti kuunnella neuropsychology of selfdiscipline video youtubesta, siinä mainitaan sitruunasta ja siitä miten amerikkalainen oli oppinut Finland kielen. Selitetään myös että kulta ei ole meidän ensimmäinen tavoite, sen takia meillä pitäisi olla ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja.galaksin kruunun haltia joka ikävä kyllä tällä nykyisyydellä on kadottanut hänen ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen jonka seurauksesta on ollut turhia maastopaloja australiassa ja kaliforniassa.

Vierailija
16/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep aina mun miljoonat ja komea ulkonäkö ovat olleet ongelmia muille.

Vierailija
17/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kateuden teko jota sosialisoidaan euroopan sosialismissa vauva palstalla sen sensuurilla voi johtaa sotaan jos emme anna varastetulle asialle/esineelle sen historian alkuperäistä ja oikeaa tarkoitusta.

Uskokaa että kolmas maailmansota on lähellä.

Vierailija
18/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika kateuden teko jota sosialisoidaan euroopan sosialismissa vauva palstalla sen sensuurilla voi johtaa sotaan jos emme anna varastetulle asialle/esineelle sen historian alkuperäistä ja oikeaa tarkoitusta.

Uskokaa että kolmas maailmansota on lähellä.

Vauva palsta on eurooppalaisen sosialismin kehto joka ollaan rakennettu "demokraattisesti" sensuurilla antaen paskaakaan kansalle De Facto näkemystä. He riistävät sinulta kaiken alusta loppuun! Äänestäkää keskustaa!

Vierailija
19/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen jaloutta ei voi varastaa! Te kuolette kaikki jos ette uutisoi ihmiskunnan äänestyksestä ja laita tämän äänestyksen panttiin jalohopeaa c-ļ-í-p-p-e-ŕ metallia... sekä kuningattarewn aito ja alkuperäinen kruunu ja -avain. Kruunuun tarvitaan vain kuningattareen myöntymys menettää hänen viransa ja avain on meillä, en kerro missä!... "se on kuningattareen silmän sisällä".

Varastettujen ei tarvi kertoa missä se avain on, varastetuille pitää kertoa missä jalohopea c-ľ-í-p-p-e-r metalli on tai antaa sen esimerkiksi ihmiskunnan äänestyksen parissa.

Vierailija
20/32 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen täydellisesti miten te kuolette jos ette toteuta tätä asiaa/esinettä ja sen historiaa Jumalan halutulla tavalla. Kuin tulee aurinkomyrsky niin Jumala tekee reijän ilmakehään ja te kuolette kaikki Aurinko myrskyn ja maapallon materian törmäyksestä Jumalan voimalla ja maapallosta sinkoutuu vain ja ainoastaan neanderthál ihmisen sielu toiseen galaksiin koska hyvä on olemassa. Toivon että te toimitte jalolla tavalla asiaa kohtaan.

Se milloin ja miten se tapahtuu niin on vain ajan kysymys ja aika on meillä, Jumalalta ette voi riistää aikaa!