Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykoterapiassa kävijät?

Vierailija
28.05.2020 |

Olen aloittanut Kelan tukeman psykoterapian. Luulin, että terapiassa käydään läpi minun asioitani. Alkuun näin olikin, mutta pikkuhiljaa aihe on lipsunut terapeutin elämän asioihin ja nykyään minä oikeastaan vain enemmän kuuntelen terapeuttia, kuin kerron omista asioistani. Terapeutti kertoo minulle mm. hankalista elämänkokemuksistaan, sairauksistaan ja jopa omista unilääkityksistään. Istunnoilla hänen mieliala voi muuttua nopeastikin, en tiedä onko syy minussa? Lisäksi terapeutin muisti ei vaikuta olevan kovinkaan hyvä, kun tämä unohtelee paljon asioita, puhuu samasta asiasta monta kertaa ja laittelee minulle perään tekstiviestejä varmistellakseen asioita. Joskus laskukin on lähetetty tuplana ja olen joutunut korjaamaan asian. Oudointa on, että terapeutti on kertonut että hänellä on henkinen kyky nähdä ihmisen sisään. Olen alkanut epäillä koko terapiaa. Onkohan minulla mahdollisuutta vaihtaa terapeuttia, koska tämä nykyinen ei tunnu enää hyvältä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista vaihtaa, ja kannattaa tosiaan se tehä asap. Turha niitä terapiakertoja on tuhlata noin epävakaan ihmisen harjoittamaan huuhaahan.

Vierailija
2/11 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nopeasti. Riittää pelkkä ilmoitus ja uuden terapeutin ilmoittaminen Kelaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä. Ja kai tuollaisesta toiminnasta voisi olla jo yhteydessä valviraan tms?

4/11 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys Valviraan ehdottomasti!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
5/11 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sattui terapeutti, jolla oli mennyt myös puurot ja vellit sekaisin. Uskontoa paasasi ja yritti käännyttää  minua, kun olin hänen mielestään syntinen ihminen.  Löysin sitten ammatillisen terapeutin, jonka kehotuksesta tein kantelun Aviin. 

Vierailija
6/11 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ilmoitat terapeutista eteenpäin, ettei kukaan muu vain joudu hänen terapiaansa ja luule, että terapian kuuluisi olla tuollaista!

Vierailija
7/11 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia sivistymättömiä alalle mahtuukin ja ei kuule yllätä yhtään! Onko kyseessä joku muu kuin psykologin pohjakoulutus?

Vierailija
8/11 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Nyt äkkiä valitusta, olet joutunut jonkun totaalisen sekopään vastaanotolle!

Vierailija
9/11 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kyky nähdä ihmisen sisään...?

🧐

Vierailija
10/11 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä, ei oo fine! Tee valitus ja vaihda terapeuttia. Ite käyny psykoterapiassa yli 2vuotta ja kyllä siellä pitäs ihan vaan asiakkaan asioihin keskitttyä, vaikka joskus terapeuttikin tietysti saattaa sanoa jonku esimerkin omasta elämstään.

Vierailija
11/11 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKENE

ja ilmoita Valviraan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme