Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö, avokonttori ja korona

Etänä
28.05.2020 |

Onko teitä pakotettu palaamaan työpaikoille? Itselläni on tilanne, jossa pystyn tekemään kaiken etänä. Työpaikalla odottaisi täyteenahdettu avokonttori. Mietin, että onko tämä tulevaisuutta, että kaikki mahdolliset työt hoidetaan etänä. Pelottaa milloin työnantaja pakottaa takaisin työpaikalle.

Etätyö on kyllä parantanut elämänlaatua. Saa nukkua hetken pidempään ja turhanpäiväinen ja kuluttava nipottaminen työpaikalla ei vie enää voimia.

Mitä ajatuksia teillä? Oletteko mielellänne etätöissä, kaipaatko jo työpaikalle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä olen, nautin tosi paljon. Työpaikalle ei saa mennä enkä haluakaan sinne avokonttoriin.

Toivottavasti ei tarvitse jatkossakaan mennä sinne.

Ja en kaipaa työkavereita, yhteisiä kahvitunteja tms. Minulla on ystävät ja kaverit muualla.

Vierailija
2/2 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko kevään etätöissä ja nyt syksyllä pari päivää viikossa, mutta nyt työnantaja haluaa pakottaa kaikki toimistoon, vaikka avokonttorissamme on sen verran paljon väkeä, että 1 m etäisyyttä on todella vaikeata pitää. Ensin oli syy se, että ei mukamas tehtäisi työtä kotona. Tämä on kumottu, koska todettiin enemmän kuin selvästi, että näin ei ollutkaan, oikeastaan joipa päinvastoin. Nyt seuraava syy on se että "he jotka asuvat yksin tulevat niin yksinäisiksi etätöissä". Se on emävalhe, koska ketään ei estetä tulemasta konttorille, jos niin haluavat. Haluaisin tehdä etätyötä pari päivää viikossa. Eihän koronapandemia ole vielä edes ohi. Huono työnantaja, vaihdan työpaikkaa jos mahdollista. Lisään vielä, että asun ulkomailla, toivottavasti asiat ovat järkevämmin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän