Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostatte alusvaatteita menettekö mieskassalle?

Vierailija
28.05.2020 |

Mä menen mieluumin naispuolisen jos mahdollista tai itsepalvelukassalle. Ja lisäksi katson lyhimmän jonon ettei porukka ehdi tuijotella liiaksi. :D

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ihmiset jaksavatkin ahdistua.

Vierailija
2/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes ajatellut asiaa. Menen sille kassalle missä on lyhin jono, ihan sama mitä ostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain kassalla mies?

Vierailija
4/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja sloggit on paketissakin.

Vierailija
5/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mies tai nainen. Minusta on kaupan moka, jos mies on töissä naisten alusvaateosastolla.

Vierailija
6/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, en katso asiaa ollenkaan. Ostan mitä haluan ja ei minua kiinnosta yhtään mitä muut ajattelevat, koska he eivät ajattele yleensä mitään. En ole enää nuori ja hölmö.

Vierailija
7/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä ostaa terveyssiteitä, kondomeita ja liukkaria. Ja sitten mustia seksialusvaatteita. Vielä puutarhahanskat ja hieromalaite. Köyttä ja linnunpönttö.

Mitä siinäkin on hävettävää.

Vierailija
8/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaatekaupassa on itsepalvelukassa? Mulle ei ole väliä onko mies- vai naismyyjä.

Vierailija
9/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ennen tätä juurikaan miettinyt, mutta nyt ostin urheilukaupasta uimapuvun, jossa koko valittiin kuppikoon mukaan. Minulla on aika isot rinnat. Olen luonteeltani aika ujo, en niitä siis esittele ja toivoisin, että olisivat pienemmät. Kassalla oli mies, ja minusta hän katseli tuota pukua ja minuakin jotenkin ällösti. Oli jotenkin tukala olo. Mutta ehkä hän ei ole niin tottunut uimapukuihin vaan enemmän urheilukaupan muihin tuotteisiin. 

Vierailija
10/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tai itsepalvelu, kumpikin käy.

Vierailija
11/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mieskassalle vaikka hihnalla kulkisi rintaliivit, tamponit tai kondomit. Katsos ap, mä kehtaan. On sen verran kilometrejä jo takana.. aikoja sitten lakannut ajattelemasta tuollaisia asioita.

Vierailija
12/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä ei siis haittaa jos miesmyyjä kassalla hipelöi pitsialushousuja samalla kun jono pitkä ja takana näkevät miehet kuikuilevat millaisen naisen päälle kyseiset pitsialkkarit tulevat ja tsiigailevat vartaloa samalla, pohtivat miltä näyttäisi se yllä.

Vierailija
13/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista, mies tai nainen. Minusta on kaupan moka, jos mies on töissä naisten alusvaateosastolla.

Mutta nainen voi olla miesten alusvaateosastolla?

Vierailija
14/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran miesmyyjä haisteli osamiani pikkuhousuja...

Vierailija
15/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä siinä kaupassa, mistä alusvaatteni ostan, miesmyyjään törmännyt, mutta jos näin olisi, joo menisin. Oletan, että jos naisten alusvaateliikkeeseen on töihin mennyt, ymmärtää mitä siellä sitten myydään.

Vierailija
16/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä ei siis haittaa jos miesmyyjä kassalla hipelöi pitsialushousuja samalla kun jono pitkä ja takana näkevät miehet kuikuilevat millaisen naisen päälle kyseiset pitsialkkarit tulevat ja tsiigailevat vartaloa samalla, pohtivat miltä näyttäisi se yllä.

Tekeekö siitä asiasta jotenkin erilaisen sitten jos se on naismyyjä joka niitä hipelöi? Silloinko muut jonossa olijat ei tsiigaile? 😄

Vierailija
17/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin siis esimerkiksi isoa markettia jossa myydään kaikkea, esim prisma. Kyse ei ollut nyt alusvaateliikkeestä jossa ns turvallista liikkua. Minua ällöttää myös miehet jotka istuvat naisten alusvaateosastolla odottamassa että tyttis hoitaa ostokset..menee maku mitään siinä katsella rauhassa..vaihdan liikettä monesti sitten..mulla joku ongelma :D

Vierailija
18/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta myyjän sukupuoli.

Vierailija
19/37 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pahemmin kiinnosta.

Vierailija
20/37 |