Uimahallit avautuu, uskallatteko mennä
Nyt kun uimahallit ensi viikolla avautuvat, uskallatteko mennä niihin? Mun tekisi mieli mennä saman tien, mutta mies toppuuttelee ja sanoo että kannattaisi odottaa ja katsoa ensin miten avautuneet rajoitukset vaikuttaatartuntatilastoihin. Asumme Helsingissä ja normisti käymme uimassa vähintään kerran viikossa.
Mites te muut, uskallatteko mennä?
Kommentit (38)
Miksi menisin uimaan johonkin myrkyillä kyllästettyyn säilykepurkkiin, johon inkontinenssivaivaiset eläkeläiset pissaa, kun on kesä ja voi uida luonnonvesissä? Lisäksi voi saada Koronan.
Yleensä uimahallit menee kesäksi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisin uimaan johonkin myrkyillä kyllästettyyn säilykepurkkiin, johon inkontinenssivaivaiset eläkeläiset pissaa, kun on kesä ja voi uida luonnonvesissä? Lisäksi voi saada Koronan.
No niin, tämähän oli iloinen aloitus päivälle! 😂 Luonnonvedetkin on ok, ne on vaan käytössä niin lyhyen ajan vuodesta. Uiminen on kivaa!
Ap
Kai sitä on pakko mennä, kun koronakiloja on tullut ihan liikaa. Uinti on mun laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tämähän oli iloinen aloitus päivälle! 😂 Luonnonvedetkin on ok, ne on vaan käytössä niin lyhyen ajan vuodesta. Uiminen on kivaa!
Ap
Menet, jos menet. Jos saat Koronan, se oli omalla vastuulla. Itse en menisi.
En. Menen ehkä sitten syksyllä vasta.
Menen vähän syksymmällä. Meidän pienen kaupungin uimahalli on auki koko kesän, yleensä ollut kiinni juhannuksesta elokuun alkuun. Nyt on koronatauolla tehty kaikki vuosihuoltohommat alta pois.
Ulkona tapaan ihmisiä, piipahdan normaalisti kaupoissa ja kirjastossa ja aion terassillakin pistäytyä. Sen sijaan uimahalliin en aio mennä, enkä muihinkaan ruuhkaisiin sisätiloihin missä vietetään suhteellisen pitkä aika.
En mene, tosin en käy muutenkaan. Rannalle voi mennä jos ei ole järjetöntä tunkua.
Joko porukka uskaltautuu uimahalleihin?
Maauimalaan kyllä silloin kun on pilvistä/ sateista. Tavalliseen uimahalliin tuskin. Liikaa pöpöjä. Myös tavallinen flunssa ja yrjötauti jalkasienestä jne puhumattakaan.
Käyny koko kesän, ei oo koronaa näkyny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lyhyen ajan eli puolet vuodesta, ja ympäri vuodenkin jos avanto kelpaa.
Asun Helsingissä, mutta olen vaaleaihoinen nainen, joten vastaus on valitettavasti ei.
Koronaan tms. tämä ei tosin liity millään tavalla.
N33 kirjoitti:
Asun Helsingissä, mutta olen vaaleaihoinen nainen, joten vastaus on valitettavasti ei.
Koronaan tms. tämä ei tosin liity millään tavalla.
Oikeasti asut jossain Pyhtäällä ja olet mies.
En mene uimahalliin ainakaan tänä vuonna.
Tiedättekö missä on Suomen toiseksi suurin uimahalli? Suurin on Turussa.
Up