Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät suhtautuu 500 000 000 000 euron tukipakettiin rakentavan positiivisesti. Puolet rahasta annettaisiin Italialle ja Espanjalle, 50 miljardia uusille jäsenmaille.

Vierailija
28.05.2020 |

Pohjoismaille jäisi pelkät rippeet jos sitäkään. Ilmankos asiasta ei saa puhua kriittisesti täällä. Suomalaiset maksavat seuraavat 30 vuotta korkeampia jäsenmaksuja jos paketti hyväksytään tällaisenaan.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sanna Marin ei heti twiitannut EUlle, että ei käy, älkää maalittako?

Rinne päättää, koska SDP:n puheenjohtaja. Rinne puoltaa pakettia oli IS:ssa, siinä on mies, joka lyö Suomen polvilleen. Selittää puoltamistaan digitalisaation kehittämisen vuoksi. Ihan kuin hän jotain siitä ymmärtäisi.

Vierailija
22/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvelen että näissä maissa julkinen sektori ei ole läheskään yhtä paisunut, vienti ihan erilaista ja kohta turismi alkaa tuoda rahaa ja me maksetaan niile, jippii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi saattaa itse jäädä saamapuolelle. Ap johtaa harhaan tahallaan...

Ei jäädä saamapuolelle. Sitten käy vielä niin, että esimerkiksi Italia ei leikkaa menojaan eikä kiristä verotusta, mutta Suomi tekee kumpaakin.

Nämä saajamaat pitäisi sitouttaa tuen saamisen jälkeen ottamaan vastuun omasta taloudestaan, eivät tule sitä tekemään koskaan, italialainen luonne on laiska ja saamaton. Rahaa heillä on itselläänkin, eilen jossain ketjussa kerrottin kotitalouksien käytössä olevat rahat, Italiassa eniten, sitten Espanjassa, siellä on oikeasti rikkaita ihmisiä. Ja suomalaisilla puolta vähemmän rahaa, ja keskituloisten ja kohta köyhienkin pitäisi maksaa näille puhumalla jostain investointirahastosta.

Ei kai kukaan enää matkusta näihin maihin lomalle?

Vierailija
24/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU, eli miten saada Suomi maksamaan Etelä-Euroopan velat? Tämä on pelkkä Euroopan sisäinen tulonsiirto. Kas kun Suomelle ei tullut koskaan mitään erityistukia vaikka meni muita huonommin. Demarien äänestäjiin tietysti menee mikä tahansa täydestä.

Vierailija
25/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS kannatus lähtee taas raketoimaan. FIXIT on edessä.

Vierailija
26/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aamun nauruista!

Vierailija
27/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne rahat ovat peräisin? Setelipainosta, vai jäsenmaksuista?

Eu-komissio lainaa ne tulevia EU-budjetteja vastaan markkinoilta -> tällä tavoin tuetaan Saksan ja Ranskan pankkeja.

Tuosta 720 miljardin rahastosta 500 miljardia annetaan avustuksia (lahjoitetaan). Espanjan ja Italian osuus lahjoitusrahoista on n. 320 miljardia. 250 miljardia olisi tarkoitus olla lainoja, mutta taitaa olla näitä Kreikan tapauksesta tuttuja ei-ikinä takaisinmaksettavia velkoja.

Vierailija
28/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset saavat mitä ansaitsevat, olisitte äänestänyt fiksummin.

Vierailija
29/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden miljardi-intoilun syynä on se, että EU:n tukipaketti sisältää "vihreää tukea", eli tällä rahalla on vihreä leima.

Ne jotka ehtivät katsomaan ennen sensurointia Youtubesta Michael Mooren luontodokumentin vihreistä kapitalisteista ymmärtää.

Vierailija
30/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aamun nauruista!

Mä luulen, että moni miettii tuota vaihtoehtoa. Eikä suomalaiset eniten. Britithän jää jo voitolle tässä brexitistään. Niiden osuus olisi ollut suuri tuosta summasta.

Vierailija
31/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta?? Onko jotain linkkiä?

Olen syvästi pettynyt vihreisiin, jos puolustavat tukipakettia kritiikittömästi.

t. vihreiden pitkäaikainen äänestäjä

Vierailija
32/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi saattaa itse jäädä saamapuolelle. Ap johtaa harhaan tahallaan...

Kai tämä oli ironiaa?

Suomi ei takuuvarmasti ikinä tule jäämään saamapuolelle missään EU:n tukihimmelissä. Ei milloinkaan.

Meidät on otettu mukaan vain maksajiksi ja Saksan vasalleiksi.

Saksa on hoitanut taloutensa hyvin, eikä lähde mieleellään maksumieheksi tuohon. Samaten Ruotsi. Mutta meillä kyllä on millä mällätä. Ei tarvitse enää sitten vinkua lisää sosiaalitukia Suomessa vähään aikaan.

Tämä on kyllä jo laskettu, että maksupuolelle jäädään. Eikä vihreät anna täällä edes perustaa tuottavia yrityksiä, niin että olisi hyötyä edes noista vientimahdollisuuksista.

Espanjastakin vain tuodaan meille suunnaton määrä ruokaa ja ne on kasvatettu pitkälti ulkomaisella orjatyövoimalla. Eivät taida olla kiinnostuneita meidän vihreistä innovaatioistamme.

Saksan pankeilla on älytön määrä saatavia espanjalaisilta ja italialaisilta pankeilta. Sen takia ne on ihan täysillä mukana tässä tukipaketissa.

Vierailija
33/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aamun nauruista!

Mä luulen, että moni miettii tuota vaihtoehtoa. Eikä suomalaiset eniten. Britithän jää jo voitolle tässä brexitistään. Niiden osuus olisi ollut suuri tuosta summasta.

Määrittele "moni".

Vierailija
34/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syvästi pettynyt vihreisiin, jos puolustavat tukipakettia kritiikittömästi.

No niin hyvät palstalaiset, tässä näette vihreiden äänestäjien älynlahjat.

Vierailija
35/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ei tasan varmasti ilmesty tänään kyselytunnille.

Vierailija
36/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin hyvät palstalaiset, tässä näette vihreiden äänestäjien älynlahjat.

Oletko humalassa?

Vierailija
37/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin ei tasan varmasti ilmesty tänään kyselytunnille.

Marin-hullu on aikaisin hereillä ja painaa pitkää päivää.

Vierailija
38/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin pahin puolue. Ainoa, mitä suuri yleisö heistä tietää on tällainen "hyväntahtoisuuden" leima, autetaan hädässä olevia, jne. Ihmiset, jotka heitä äänestävät, haluavat, että heitä pidetään jotenkin hyvinä ihmisinä? Kauhean naiiveja ihmisiä. Mitä siellä taustalla on, jää epäselväksi, olisi ollut mielenkiintoista nähdä se dokumentti. Pieni lohtu, että kannatus lähtenyt laskemaan, kun hallituksessa heidän tavoitteensa alkaa pikkuhiljaa avautumaan.

Vierailija
39/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheet purskuaa trollin suusta ennen kuin on edes hampaita ehtinyt pestä....

Mikä aloituksessa on valhetta?

Älkää kiusatko pientä. Raasu edustaa täällä sitä päätöntä parvea 24h, eikä saa edes palkkaa.

Vierailija
40/125 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aamun nauruista!

Määrittele "moni".

Minä ainakin toivon, enkä ole edes persu:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan