Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohduttakaa mua, kertokaa törkeimmistä existänne!

Vierailija
27.05.2020 |

Ero tuli. Parisuhteessa ex vannoi minun ihanuutta ja, että olen hänen elämänsä nainen. Meillä oli niin syvällinen suhde ja olimme oikeat toisillemme. Niin vain kuitenkin kävi, että en merkannut oikeasti yhtään mitään ja exällä on jo kova meno päällä kun on kiire löytää uutta ja ihanaa seuraa. En ollut edes kohteliaan käytöksen arvoinen, ihan kuin roskan viskasi minut pois.

Kertokaa millaisia valehtelevia niljalkeita olette kohdanneet, jospa saisin niistä vähän vertaistukea ja helpotusta tähän omaan surkeuteen 😢

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti mukamas rakasti, kovasti halusi lapsen, ei kuulemma millään olisi halunnut jutun loppuvan mutta hylkäsi minut ja vauvan kuitenkin, heitti varoittamatta ulos. Heti Tinderiin ja uutta naista kehiin. Edes vauvaa ei halua enää ikinä nähdä kun ei kerran asutakaan yhdessä niin ei ole järkeä.

Vierailija
22/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tapailuajan perusteli eri deittipalveluihin tilejä, vonkas naisiaan ja lähetteli kuvia elimestään. Selvisi mulle myöhemmin, ja häpesin syvästi kun tajusin miksi itselle vieras nuori nainen pyöritteli mulle silmiään ja ilmeili kun tuli kauppareissulla vastaan. Mies myös käytti seksuaalista väkivaltaa, ei siis raiskannu, kaikki alko ihan "yhteisymmärryksessä" mut kävi niin kovakouraiseks et monesti verta tuli paikasta jos toisestskin, ja kuristi mut kerran tajuttomaks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi eron seitsemän vuoden jälkeen. Kuulemma meillä ei ole mitään yhteistä. Myöhemmin selvisi että oli suhde 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Huijasi myös asuntoasioissa. Työkaveri muutti tilalleni.

Vierailija
24/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi eron seitsemän vuoden jälkeen. Kuulemma meillä ei ole mitään yhteistä. Myöhemmin selvisi että oli suhde 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Huijasi myös asuntoasioissa. Työkaveri muutti tilalleni.

Tätä tekee monet miehet, oman ikäiset naiset ovat vaan rekvisiittaa kun metsästetään just ja just 18 vuotta täyttäneitä, nainenhan ei saa olla yli 25...

Vierailija
25/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke baby-Jean - jätin sen sian!

Vierailija
26/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekvisiitta kamaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tekee monet miehet, oman ikäiset naiset ovat vaan rekvisiittaa kun metsästetään just ja just 18 vuotta täyttäneitä, nainenhan ei saa olla yli 25...

Harmittaa että tuhlasin monta vuotta tollaseen idioottiin.

Vierailija
27/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä haukkui mua mm. kusipääksi, kusivituksi, läskiksi, idiootiksi rumaksi, laiskaksi jne. En jaksa kaikkia edes muistaa.

Nämä vielä tienipoikin kuulleen.

Vaihtoi sit mut turkulaiseen muijaan, onnea hänelle. Mä kestin 19 vuotta.

Vierailija
28/31 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä osti viimeisenä tekonaan mulle LV:n käsilaukun.

Erohan siitä tuli!

Ei se hemmetin puusilmä tajunnut vaikka kuinka jankkasin, että gucci gucci, GUCCI!

Nyt se seukkaa jonkun lähiömimmin kanssa, jolle antoi sen kämäsen vuittonin joka ei mulle kelvannut.

Ovat niiiin ansainneet toisensa!

Vierailija
29/31 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä hetkessä nollasta sataan kiihtyviä tyyppejä. Ollaan välittömästi toisen lumoissa ja katseellaan yhteistä tulevaisuutta ruusunpunaisten lasien läpi. Sitten kun naisena muutaman kuukauden jälkeen huomaat tuntevasi samoin alkaa lopun alku. Mies muuttuu lähes välittömästi, kaikki tunteet ja välittäminen häviää. Jäljelle jää nainen joka juuri alkoi rakastua ja mies joka jatkoi matkaansa eteenpäin. Melkein kuin tarkoituksena olisi saada rikottua toinen..?

Jotkut miehet vain ajattelevat, että saalistus on mukavampaa kuin itse saalis. Monet naisetkin ajattelevat näin.

Vierailija
30/31 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä hetkessä nollasta sataan kiihtyviä tyyppejä. Ollaan välittömästi toisen lumoissa ja katseellaan yhteistä tulevaisuutta ruusunpunaisten lasien läpi. Sitten kun naisena muutaman kuukauden jälkeen huomaat tuntevasi samoin alkaa lopun alku. Mies muuttuu lähes välittömästi, kaikki tunteet ja välittäminen häviää. Jäljelle jää nainen joka juuri alkoi rakastua ja mies joka jatkoi matkaansa eteenpäin. Melkein kuin tarkoituksena olisi saada rikottua toinen..?

Jotkut miehet vain ajattelevat, että saalistus on mukavampaa kuin itse saalis. Monet naisetkin ajattelevat näin.

Onko se oikeasti näin? Eihän toisella ihmisellä ole silloin mitään arvoa, hän vaan tyydyttää hetkellisesti jotain saalistusviettiä. Kun riista on kaadettu jatkaa metsästäjä uuden uhrin etsintää. Ihan kamalan törkeää käytöstä! Voikohan tuollainen ihminen ikinä asettua tasapainoiseen parisuhteeseen ja nauttia toisen antamasta rakkaudesta, kumppanuudesta ja turvasta?

Vierailija
31/31 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä