Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako vai ei... Ripsien pidennykset?

Vierailija
27.05.2020 |

Volyymiripset siis

Kertokaa kokemuksia hyviä ja huonoja...

Olen 44 vuotias ja jotenkin ajattelen että onko noloa.. Mutta omat silmät näyttää jotenkin typerille 😀

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos allergioita niin ei, noi liimat millä kiinnitetään vastaa pikaliimaa.

Pidennyksissä on eri malleja, myös luonnollisen näköisiä.

Ripsiä pitää harjata päivittäin ja huoltaa säännöllisesti.

Omista ripsistä ei välttämättä ole mitään jäljellä kun näistä pidennyksissä pitää luopua.

Vierailija
2/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ripsien kestotaivutus? Luonnollisempi ja hellävaraisempi, silti tosi kivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ne saattaa myös ne pidennykset näyttää jotenkin typerille. Mutta itse tiedät paremmin miltä haluat näyttää jne. Yleensä ne sopii paremmin niille jotka ovat muutenkin laitetun oloisia. Luonnollisesta lookista pomppaavat liikaa esille.

Vierailija
4/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin kestovärjäys ja -taivutus. Volyymiripset on usein aivan liian tuuheat vaalealle ja harvakarvaiselle suomalaisnaiselle. Näyttää feikiltä.

Lisäksi niillä tuhoaa omat ripset ja moni on allergisoitunut aineille. Toki värjäyksessä ja taivutuksessakin käytetään kemikaaleja.

Vierailija
5/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miettinyt, että olisihan sellaiset säihkyripset kivat, mutta luultavasti jäisin koukkuun niihin ja luopuisin vasta, kun ei ole enää mitään mihin niitä kiinnittää. Taidan tyytyä jatkossakin omiini ja ripsivärin laittamiseen.

Vierailija
6/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain oma mielipide, mutta mun mielestä on kiva näyttää välillä meikittömältä.

Vierailija
7/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten pidennykset tekevät yleisilmeen jotenkin tunkkaisen ja epäsiistin näköiseksi. En ole tutuillani nähnyt yhtiäkään sellaisia pidennyksiä, jotka olisivat ainakaan parantaneet kantajansa ulkonäköä, vaikka ihan laadukkaissa paikoissa ovat käyneet niitä ottamassa.

Vierailija
8/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitten, kun niitä on klassisia ja volyymiripsiä, että jos otat, niin alkuun klassiset.

Otin itse volyymit ja ne oli makuuni liian yliampuvat, kun olin ensin tottunut omiini.

Vierailija
9/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne näyttää naurettavilta, mutta oma on pärstäsi. Lisäksi vaativat jatkuvaa huoltoa eli rahaa jos on kuin roskaa niin siihen saa kyllä palamaan.

10/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan ihan luomulinjaa. Ihmisillä on tapana muutenkin vieraantua ns. tavallisesta ulkonäöstä. Aivan varmasti sinullakin on ihan nätit silmät.

Vierailija
11/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Niitä pitää olla jatkuvasti huoltamassa. Turhuutta, älä ainakaan ota mitään luonnottomia laattaripsiä. Sellaiset paksut räpsyttimet eivät kaunista ketään. Mielummin kestovärjäys ja -taivuttaminen.

Vierailija
12/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota, typerän näköiset räpsyttimet. Opettele sen sijaan meikkaamaan oikein hyvin.

Vierailija
13/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset nelikymppisellä näyttää vain ja ainoastaan rivoilta. Tulee sellainen parhaat päivänsä nähnyt show-tanssija mieleen. Yök.

Vierailija
14/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne vanhentaa. Eli sopii parikymppiselle, jos haluu näyttää kolmekymppiselle. Vanhemmilla korostaa vain ikääntymisen merkkejä, kuten huonosti tehty meikki.

Vierailija
15/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
16/16 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat näyttää halvalta ghetto-muialta, niin ota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi