Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos esim. jauhelihassa on viimeinen KÄYTTÖpäivä, niin pitääkö se olla syötynä silloin vai riittääkö, että se on valmistettu?

Vierailija
27.05.2020 |

??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viimeinen päivä kun sen voi raakana käyttää.

Vierailija
2/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pitäisi siihen mennessä olla jo kunnan jätevedenpuhdistamolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Eviran työntekijä joskus kommentoi, että voit tehdä jauhelihasta viimeisenä käyttöpäivänä ruuan, säilyttää sitä jääkaapissa ja syödä sitä vielä muutaman päivän.

Vierailija
4/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!

Vierailija
5/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, eli paistanut ja syönyt saman päivän aikana. Hajutesti kertoo, onko vielä syötävää. Jos pakkauksesta levähtää sellainen "makea" haju, en söisi, vaikka olisi päiväystä jäljellä.

Vierailija
6/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se leima lyöty melko varman päälle. Ite oon kokannut yhden kahden päivän yli mennyttä jauhista.

Vierailija
7/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenliha pitää olla pesty viimeistään sinä päivänä. Kyllä se sitten vielä muutaman viikon säilyy paistamatta hyvänä, kunhan muistaa pestä. Ei ole iso homma.

Vierailija
8/8 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhenliha pitää olla pesty viimeistään sinä päivänä. Kyllä se sitten vielä muutaman viikon säilyy paistamatta hyvänä, kunhan muistaa pestä. Ei ole iso homma.

Olen niin laiska, että ostan aina valmiiksi pestyä. Onhan siinä vähän kalliimpi kilohinta, mutta on se sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän