Jos pienellä dildolla anaaliin kiihottaa, niin nautinko myös miehen kanssa?
Eli jos kiihotun kun masturboin pienellä dildolla anaaliin liukkarin kera, niin luuletteko että tulen kiihottumaan siitä myös miehen kanssa? On ollut miestuttavani (vakituinen seksikumppanini) kanssa puhetta, että kokeiltaisiin.
Olen kokeillut anaaliyhdyntää vain kerran, ja se tapahtui ekalla kerrallani, ja se tökerö mies työntyi ilman liukkaria anaaliini. En olisi edes halunnut, mutta tilanteen pelottavuuden takia mies sai mut myöntymään siihen, ei siinä ollut kyllä aikaa miettiä, kun odotin vain koko ajan että koko seksikerta ylipäänsä olisi jo ohi.
Tämä vakikumppanini on kuitenkin luojan kiitos eri kaliiberia ja haluaa kuulemma että nauttisin siitä ja on innostunut kokeilemaan. Hänen kanssaan suostuisin kokeilemaan ihan omasta tahdostani, jos se kiihottaisi kuten dildolla.
Osaatteko sanoa naiset, jos dildolla kiihottaa, niin voiko käydä niin että yhdynnässä en sitten kiihottuisikaan siitä? Onko kellekään käynyt näin?
Kommentit (4)
Hyvät on mahdollisuudet ellei sitten miehelläsi ole kovin paksu? Keskeinen asia tuossa on se, että itse haluaa ja sinun hyvät omat kokemukset kyllä auttaa tuon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on mahdollisuudet ellei sitten miehelläsi ole kovin paksu? Keskeinen asia tuossa on se, että itse haluaa ja sinun hyvät omat kokemukset kyllä auttaa tuon suhteen.
Ihan normi kokoinen. Kiinnostaa vaan kokea se miehen kanssa eikä dildon ja siten että se toteutetaan rauhallisesti. Onneksi tämä mies ei ole mitenkään väkivaltaisuuteen tai painostamiseen taipuvainen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi kokoinen. Kiinnostaa vaan kokea se miehen kanssa eikä dildon ja siten että se toteutetaan rauhallisesti. Onneksi tämä mies ei ole mitenkään väkivaltaisuuteen tai painostamiseen taipuvainen.
Ap.
Reilusti liukkaria ja rauhassa enemmän venyttäen sulkijalihas rentoutuu ja paksumpikin penis mahtuu pyllyyn. Orgasmi rentouttaa eikä sovi unohtua pelkkää peppua käsittelemään, vaan etupuolelta kiihottamalla rentoutuu muutkin paikat.
Luultavasti kyllä.
Minä olen masturboinut peppuani satunnaisesti teini-ikäisestä saakka, ja kun sitten parikymppisenä pääsin kokeilemaan miehen kanssa, niin se oli mahtavaa. Tosi kiihottavaa.