Järkyttävät sellut vaikka paino pysynyt samana...mitä ihmettä?!
Olen normaalin painoinen ja paino pysynyt suunnilleen samana koko aikuisiän, joskus olen ollut pari kiloa painavampikin, mutta järkytyin ihan todella kun huomasin että minulle on tullut ihan hirveät selluliittikertymät takalistoon eikä niitä ole siellä takuulla ollut vielä pari vuotta sitten. Miten ihmeessä ne ovat sinne tulleet?! ja sitäkin tärkeämpi kysymys olisi lienee miten saan ne sieltä veke????
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ominaisuus, ei vika. Kudoksen anatomiasta johtuen yleisempää naisilla kuin miehillä. Sellaista se on olla ihminen
Ei se mikään ominaisuus ole, vaan oire sopimattomasta ravinnosta.
Höpön pöpön. Se on ominaisuus. Naisilla on enemmän rasvaa ja löysempi iho, jolloin selluliittia ilmestyy pikku hiljaa useimmille jonkin verran. Ei ihan kaikille, mutta useimmille joilla on ihonalaista rasvaa.
Kyllä terveellinen ravinto ja liikunta auttavat, mutta kokonaan siitä ei luultavasti pääse eroon, joten täytyy vain hyväksyä asia.
Pidä valot pois seksin aikana tai makaat vain selälläsi.Selluliittia pahempaa ei ole kuin yksi.Löysä tyhjä nahka vatsassa laihdutuksen tai raskauden seurauksena.Enkä sano tätä pahalla vaan totuutena jota halusit.
Pidä seksikkäitä peittäviä alusvaatteita niistä voi olla jotain apua,hyi prk !