Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinua syytettäisiin pettämisestä ilman syytä..

Vierailija
27.05.2020 |

Niin miten reagoisit? Syyttävällä osapuolella ei olisi mitään todistetta mihin perustaa väitteensä. Osottaisitko suoraan ovelle, jos ei usko ettei mitään ole tapahtunut. Vai suuttuisitko mielettömästi? Nauraisitko ja antaisitko olla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ois pettänyt ja poikaystävä syyttäis mua pettämisestä, haluaisin eka tietää miksi niin luulee. Onko joku tahallaan valehdellut poikaystävälleni mun pettäneen?

Jos ei uskoisi etten ole pettänyt, lähtisin suhteesta.

Luottamus on kaikkein tärkeintä.

Myös jos joku koko ajan "pelkää/ajattelee" toisen pettävän, niin eiköhän itse koko ajan petä...

Mun eksä petti mua ja mulle pettäminen on kerrasta poikki.

Vierailija
22/24 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa suhteissaan petetyksi tullut aviomieheni syytti minua alkuaikoina pettämisestä oikeastaan joka kerta kun olin käynyt baarissa. Ja silloin kun oli humalassa.

Suutuin ja loukkaannuin joka kerta, omasta asunnostani heitin ulos ja jos olimme hänen luonaan, lähdin kotiin. Seuraavana päivänä kuitenkin tuli aina pyytämään anteeksi, ja koska jonkin verran ymmärrystä minultakin riitti hänen aikaisemmille kokemuksilleen, annoin anteeksi.

Vuosien mittaan olen "ansainnut" luottamuksen ja hän on käsitellyt mustasukkaisuusongelmansa, luottamus välillämme on todella vahvalla pohjalla. Tänä päivänä moiset perusteettomat syytökset olisivat suhteellemme niin iso kriisi, että uskallan epäillä myös minun luottamukseni häntä kohtaan murenevan, jos kohtuuton mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus palaisivat "ilman syytä". Olisin shokissa, pettynyt, vihainen ja pelokas, koska varmaan epäilisin hänen itsensä hairahtaneen. Eiköhön siitä jonkin näköinen kaoottinen epäluottamuksen kierre syntyisi, joka johtaisi lopulta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt syytettäisiin, niin luultavasti nauraisin ja olisin hyvin hölmistynyt. Mutta jos kumppani olisi aiemmin pettänyt ja kysyttäessä suuttuisi, niin luultavasti alkaisin epäilemään, onko puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
24/24 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se suhtautuminen riippuis iha vaa siitä, miten syytetää ja perustellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi